|

پیشنهاد یک تیم دیگر به گزینه پرسپولیس!

اخبار ضد و نقیضی درباره وضعیت عیسی آل کثیر و پرسپولیس وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس که با وجود ثبت گل‌های خاطره‌انگیز و مهم برای این تیم با بدشانسی‌های بزرگی مواجه شد، اکنون بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در شرایط تمدید قرارداد با سرخپوشان قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ عیسی آل کثیر با یک بدشانسی بزرگ و پارگی رباط صلیبی مواجه شد و البته تعلل در انجام عمل جراحی، مدت این دوری را بیشتر کرد. با این حال عیسی از حمایت یحیی گل‌محمدی بهره می‌برد و بعد از رسیدن به شرایط تمرین، با تشخیص یحیی به تمرینات پرسپولیس بازگشته تا به آمادگی کامل برسد.

عیسی آل کثیر حالا به شرایط بازی رسیده ولی هنوز قراردادی با این بازیکن امضا نشده و در واقع او یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

در چند هفته گذشته خبرهای مختلفی در رسانه‌ها منتشر شد که پرسپولیس قرار است خیلی زود با این بازیکن قرارداد امضا کند ولی این اتفاق هنوز رخ نداده تا شایعات مختلفی درخصوص احتمال جدایی آل‌کثیر مطرح شود و جالب اینجاست که او با ۳-۲پیشنهاد خوب هم مواجه شده است.

آل کثیر از پرسپولیس جدا می شود؟

هفته گذشته برخی رسانه‌ها به این موضوع اشاره کردند که آل‌کثیر بعد از رسیدن به شرایط بازی و با توجه به اینکه با چند پیشنهاد خوب مواجه شده است، جواب تماس‌های پرسپولیس را نمی‌دهد و همین موضوع هم باعث شده تا گل‌محمدی دیگر علاقه‌ای برای حفظ این بازیکن نداشته باشد.

ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که برخی مسائل دیگر باعث شده تا مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن به نتیجه قطعی نرسد. طرفین در مورد ۲موضوع مهم اختلاف دارند که اگر برطرف نشود احتمال جدایی آل‌کثیر بیشتر خواهد شد؛ مسئله اول مبلغ قرارداد و مسئله دوم هم مدت قرارداد است.

آل‌کثیر مدت‌هاست فوتبال بازی نکرده و همین موضوع باعث شده تا پرسپولیس برای مدت قرارداد دست به عصا عمل کند. ظاهرا پرسپولیس درنظر دارد قرارداد این بازیکن تا آخر فصل اعتبار داشته باشد ولی نظر آل‌کثیر روی قرارداد یک‌ونیم ساله است، موضوعی که هنوز با موافقت پرسپولیس همراه نشده است. جدا از این موضوع، طرفین در مورد مسائل مربوط به مبلغ قرارداد هم با یکدیگر توافق ندارند و همین موضوع ماجرای ماندن آل‌کثیر در پرسپولیس را کمی پیچیده کرده است.

بر خلاف برخی خبرها، گل‌محمدی همچنان تمایل به حفظ این بازیکن دارد و این موضوع را قبلا هم به باشگاه اعلام کرده ولی مسئله مهم این است که مدیران پرسپولیس هنوز با این مهاجم در مورد مبلغ و مدت قرارداد به توافق نرسیده‌اند. از طرفی ۳-۲ تیم صنعتی هم به این بازیکن پیشنهادهای مالی خوبی داده‌اند و شرایط آنها با شرایطی که پرسپولیس جلوی پای عیسی گذاشته قابل قیاس نیست.

آل‌کثیر بعد از پیوستن به پرسپولیس عملکرد خوبی در این تیم داشت و خیلی زود تبدیل به بازیکنی محبوب نزد هواداران شد. برخی بر این عقیده‌اند که پرسپولیس می‌تواند روی مبلغ قرارداد ریسک کرده و در نهایت با آل‌کثیر برای یک فصل و نیم قرارداد امضا کند ولی مسئله دیگر به مسائل مالی مربوط می‌شود که مبلغ مورد نظر پرسپولیس با چیزی که آل‌کثیر می‌خواهد تفاوت زیادی دارد. باید دید در نهایت طرفین با یکدیگر به توافق می‌رسند یا آل‌کثیر فوتبالش را در تیم دیگری ادامه خواهد داد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها