|

آماده ترین ستاره این روزهای استقلال؛ پرسپولیسی ها حواسشان باشد!

محمد محبی با زدن 2 گل و دادن یک پاس گل مقابل ملوان، ساپینتو را به درخشش در دیدار دربی بسیار امیدوار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از شکست برابر هوادار و توقف مقابل نفت مسجدسلیمان، هواداران استقلال در آستانه دربی دچار نگرانی شده بودند که نتایج این تیم در بازی های تدارکاتی، رنگ و بوی آن تیم پرطراوت و آماده ساپینتو، پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر را ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آبی پوشان که با ارائه بازی های تهاجمی در آخرین مسابقات خود، حریفان را به عقب نشینی و انجام سبک تدافعی وادار کرده بودند، با تعطیلی لیگ برتر و برابر تیم های هوادار و نفت MIS، متزلزل به نظر می رسیدند، اگرچه نتیجه دیدار امروز با ملوان، از بازگشت تیم ساپینتو به روند قبلی خود نوید می دهد.

هر چند که این بازی پشت درهای بسته برگزار شد، ولی بی‌شک محمد محبی مرد شماره یک استقلال در این مسابقه بوده است. طبق گزارش بازی که رسانه رسمی آبی ها منتشر کرده، محبی در دقایق پایانی نیمه نخست از روی نقطه پنالتی دروازه ملوان را باز کرده است.

بازیکنی که به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش به باشگاه سانتاکلارا حسابی هواداران استقلال را نگران کرده بود، پایش در بازی های تدارکاتی نیز به گل باز شد.او سپس و در نیمه دوم، با یک ضربه سر دروازه ملوان را برای بار دوم گشود و سپس با یک پاس خوب به مهدی قایدی، زمینه گل سوم استقلال را فراهم کرد تا با این درخشش خیره کننده برابر انزلی چی ها، خود را برای جدال حساس برابر پرسپولیس آماده نشان دهد.

محبی که در این فصل جزو بهترین های استقلال بوده و چهار مرتبه نیز موفق به گلزنی شده، یکی از گزینه های حضور در تیم ملی و شرکت در رقابت های جام جهانی بود که کارلوس کی روش تصمیم گرفت تیمش را با 25 نفر و یک جای خالی به قطر ببرد اما نام وینگر آماده آبی ها را در لیست نهایی خود قرار ندهد.

عدم دعوت از محبی به تیم ملی، با انتقاد استقلالی ها نیز مواجه شد. حتی بازیکنان این تیم با انتشار تصاویری از محبی، استوری های حمایتی را از این بازیکن در صفحه اینستاگرام خود قرار دادند تا به بهبود وضعیت روحی این بازیکن جوان کمک کنند.

حالا و در شرایطی که استقلال برای یک نبرد حساس و رسیدن به صدر جدول با رقیب سنتی خود روبرو می شود، آمادگی محمد محبی و درخشش او در این بازی دوستانه، می تواند کادرفنی را امیدوار کند که وینگر بوشهری بتواند در دربی پایتخت نیز عصای دست او باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی