|

احتمال غیبت 3 ستاره فرانسه در بازی با مراکش!

شوامنی و اوپامکانو تمرین فرانسه را از دست دادند، و امباپه هم به طور کامل در تمرین حضور نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

فرانسه با شکست دادن انگلیس راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و باید به مصاف مراکش برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ تیم ملی فرانسه شنبه شب مقابل انگلیس قرار گرفت و آنها را با نتیجه ۲-۱ شکست داد و حالا باید منتظر دیدار با مراکش در روز چهارشنبه باشد. تیم دیدیه دشان تا به اینجای کار مصدوم‌های زیادی داشت و بازیکنانی مانند کریم بنزما، پل پوگبا، انگولو کانته و کریستوفر انکونکو همگی تورنمنت قطر را از دست دادند.

و سرمربی باتجربه فرانسوی امروز هم دسته دیگری از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت. شوامنی ۲۲ ساله که در بازی مقابل سه‌شیرها در مرحله یک‌چهارم گل زد، در اواخر مسابقه دچار کشیدگی ساق پا شد. او توانست ۹۰ دقیقه را به پایان برساند و انتظار می‌رود که روز چهارشنبه هم به میدان برود، اما این مشکل او را از تمرین امروز باز داشت. شوامنی در تمام ۵ بازی فرانسه تا به اینجای کار در ترکیب اصلی این تیم بوده است.

در همین حال، دایو اوپامکانو احساس ناخوشی می‌کند. به گزارش نشریه «اکیپ»، مدافع بایرن مونیخ امروز به دلیل گلودرد غائب بود. اگر او نتواند به موقع برای بازی با مراکش بهبود پیدا کند، ابراهیما کوناته یا ویلیام سالیبا وارد میدان خواهند شد.

کیلیان امباپه، واران، تئو هرناندس و عثمان دمبله نیز در تمرینات کامل تیم شرکت نکردند، اما تصور می‌شود که این چهار نفر بعد از پیروزی روز شنبه به استراحت می‌پردازند و مصدوم نیستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها