|

مبلغ رضایت نامه ترابی مشخص شد؛ جدایی جدی شد؟!

فعلا مشخص نیست مهدی ترابی برای کدام تیم‌های یونان رزومه ارسال کرده اما اولین و آخرین تجربه لژیونر بودن این بازیکن چندان موفق نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

با اینکه مهدی ترابی در هر سه بازی جام‌جهانی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و نمایش فوق‌العاده‌ای هم نداشت اما ظاهراً دوباره دنبال لژیونر شدن است. این خبری است که سایت SDNA یونان آن را منتشر کرده و به اقدامات ترابی برای انتقال به فوتبال اروپا خبر داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنامه ایران؛ این رسانه یونانی نوشت: «علاوه بر علیرضا جهانبخش وینگر ۲۹ ساله ایرانی تیم فاینورد که در گزارش نقل و انتقالاتی باشگاه پاناتینایکوس حضور دارد، یک فوتبالیست بین‌المللی دیگر از این کشور خاورمیانه‌ای وجود دارد که رزومه خود را به خاک یونان ارسال کرده و منتظر تماس با تلفنش است. نام این بازیکن مهدی ترابی وینگر چپ ایرانی است که برای پرسپولیس بازی می‌کند و قراردادش تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.»

این رسانه با برشمردن آمار گل‌ها و پاس گل‌های ترابی در پرسپولیس و تیم ملی ایران و همچنین حضورش در هر سه بازی ایران مقابل انگلیس، ولز و امریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ و همینطور اشاره به تیم‌های سابق او از جمله سایپا و العربی قطر، نوشت: «ترابی و نمایندگانش پس از حضور اخیر در جام جهانی قطر به دنبال چیز جدیدی در کارنامه خود هستند.»

ترابی مهرماه ۱۳۹۹ از پرسپولیس راهی العربی قطر شد اما تنها چند ماه در این تیم دوام آورد و مجدداً به پرسپولیس بازگشت .او بعد از حضور ناموفق در لیگ ستارگان و تیم العربی قطر به پرسپولیس برگشت و قراردادی ۱/۵ ساله با این تیم امضا کرد و در پایان فصل گذشته، پرسپولیس قرارداد این بازیکن را به مدت ۲ فصل و تا پایان سال آینده تمدید کرد.

در جدایی اول او از پرسپولیس یودی نصیب سرخ ها نشد. اما با توجه به قراردادی که او با پرسپولیس دارد، طبیعتاً برای جدایی از این تیم (در صورتی که خبر علاقه او به بازی در لیگ یونان صحت داشته باشد)، باید از باشگاهش رضایتنامه بگیرد. گفته می‌شود در قرارداد ترابی -که پس از مذاکرات فشرده تمدید شد– این بند وجود دارد که او در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، با پرداخت مبلغی به پرسپولیس می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد. گفته می‌شود رقمی که ترابی باید به پرسپولیس بدهد، در حدود ۳۵۰ هزار دلار است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها