|

پیشکسوت استقلال: پرسپولیس برای نباختن به دربی می آید!

پیشکسوت تیم استقلال: پیروزی تیم استقلال با 5 گل می‌تواند ترس را به اردوی پرسپولیس ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن، کاپیتان اسبق استقلال درباره پیروزی ۵ بر صفر استقلال مقابل ملوان در دیدار دوستانه اظهار داشت: خدا را شکر که استقلال این بازی را در آستانه دربی با این نتیجه برنده شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ وی ادامه داد: این نتیجه دو حاصل متفاوت می‌تواند داشته باشد: اگر استقلالی‌ها به خاطر این پنج گل مغرور شوند و در دیدار مقابل پرسپولیس با این ذهنیت بروند که همین کار را با پرسپولیس هم می‌توانند انجام بدهند به ضررشان تمام می‌شود اما این می‌تواند یک نتیجه ترس‌آور برای تیم پرسپولیس باشد. چون آن‌ها هم به همان اندازه که استقلال مراقب اقدامات پرسپولیس است در این مدت تیم ما را زیر ذره‌بین گذاشته‌اند و وقتی بشنوند استقلال با ۵ گل برنده شده و ملوان را شکست داده قطعاً ته دلشان می‌لرزد.

بازیکن قدیمی‌استقلال درباره شرایط سرمربی تیم پرسپولیس برای دربی توضیح داد: با توجه به وضعیت یحیی گل‌محمدی در این اواخر، او ترس بیشتری نسبت به قبل برای نباختن در دربی احساس می‌کند چون می‌داند با یکی دو نتیجه ضعیف خیلی راحت او را کنار می‌گذارند. برای همین قطعاً بیش از پیش به دنبال نباختن است.

روشن با اشاره به شرایط ساپینتو روی نیمکت استقلال گفت: تفکرات تهاجمی‌ساپینتو را باید جزو محاسن او به حساب آورد و دانست که همه‌چیزِ این مربی هم بد نیست. البته به شرطی که او در روز دربی کت‌وشلوار بپوشد و مراقب رفتارش باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد ساپینتو از خودش غافل شود و رفتارهایی را که قبلاً دیده بودیم انجام دهد نه تنها خودش را از همراهی تیم محروم می‌کند بلکه ممکن است تیم خودش را هم به هم بریزد. بنابراین او باید در کمال آرامش تیمش را مثل همیشه تهاجمی‌کوچ (هدایت) کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال در این باره که این تیم بدون گل خورده بازی دوستانه با ملوان را به پایان رساند توضیح داد: این خیلی مهم است. یکی از بازیکنانی که من او را خیلی دوست دارم روزبه چشمی‌است که قطعاً با روحیه‌ای که در جام جهانی گرفته و به تیم برگشته دیگر کسی نمی‌تواند از او رد بشود. نمونه‌اش همین بازی با ملوان.

وی درباره حسینی هم گفت: حسینی حالا دیگر یک بازیکن جام‌جهانی‌رفته به حساب می‌آید. او دیگر چیزی از بیرانوند کم ندارد. اگر در دربی‌های قبل وقتی به آن‌سوی میدان نگاه می‌کرد و پیش خودش می‌گفت دروازه‌بانی آن‌جا ایستاده که تجربه بازی در جام جهانی را دارد حالا خودش را هم‌ردیف همه دروازه‌بانان جام جهانی رفته می‌بیند که این باعث شد او بیش از پیش به توانایی‌هایش پی ببرد. مطمئنم وضعیت حسینی از اینجا به بعد از قبل هم بهتر می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها