|

راز درگیری مسی با وخهورست فاش شد

خبرنگاری که بعد از بازی آرژانتین و هلند با مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بود.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و هلند در یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر یکی از پرتنش‌ترین دیدار‌های این تورنمنت بود. درگیری‌های متعدد بازیکنان دو تیم در زمین چمن به دقایق بعد از پایان مسابقه هم کشیده شد و در تونل ورزشگاه و محوطه میکسدزون هم شاهد تنش بین دو طرف بودیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهم‌ترین درگیری لفظی که در پایان مسابقه اتفاق افتاد و خبرساز شد مشاجره‌ای بود که مسی و وخهورست در آن حضور داشتند. این درگیری در زمانی اتفاق افتاد که لیونل مسی در حال مصاحبه زنده با شبکه Tyc Sports آرژانتین بود. مسی جلوی دوربین این شبکه به مهاجم هلندی که در جریان بازی دو بار دروازه تیمش را باز کرده بود گفت:"به چی نگاه می‌کنی احمق؟ برو احمق، با تو هستم".

گاستون اِدول، خبرنگاری است که آن شب برای شبکه Tyc Sports با مسی مصاحبه می‌کرد. او برای اولین بار درباره حادثه عجیبی که در جریان پخش زنده مصاحبه بین مسی و بازیکن هلندی اتفاق افتاد توضیحاتی ارائه کرد. ادول در این باره گفت:" وقتی آن ماجرا پیش آمد با اینکه در پخش زنده بودیم گفتم لئو، آرام باش. چون چند نفر از فیفا اینجا هستند و نمی‌دانیم چه اتفاقی ممکن است بیفتد".

خبرنگار آرژانتینی در ادامه گفت:" بعد از بازی بازیکنان دو تیم در تونل ورزشگاه با هم درگیر بودند و این تنها مختص به مسی نبود. فن‌دایک هم با اوتامندی درگیر شده بود. شرایط خیلی به هم ریخته بود. ولی تاثیر ماجرای مسی و بازیکن هلند بیشتر بود، چون اسم مسی در میان بود. عصبانیت مسی بیشتر به خاطر ضربات پنالتی بود که آن بازیکن هلندی سعی داشت آرژانتینی‌ها را تحریک کند".

ادول در صحبت‌های خود به دیگر ماجرا‌های جنجالی لیونل مسی در آن شب اشاره کرد و گفت:" همان زمان که مسی به سمت فن‌خال رفت، وخهورست در تونل منتظرش بود. او سراغ لئو رفت و خواست پیراهنش را عوض کند. مسی آنجا از کوره در رفت و بازیکن هلند نمی‌فهمید چرا لئو آنقدر عصبانی است. یعنی آنچه در جریان مصاحبه اتفاق افتاد به قبل‌تر برمی‌گشت".

این خبرنگار آرژانتینی قبول دارد که تصویر مسی در آن مصاحبه عجیب بعد از بازی به عنوان یکی از تصاویر نمادین این جام باقی خواهد ماند. او در این باره گفت:" این خاطره درباره جام جهانی قطر همیشه باقی خواهد ماند. بازیکنان آرژانتین در پایان مسابقه خیلی عصبانی بودند، چون هلندی‌ها در زمان مسابقه حرف‌های بدی به آن‌ها زده بودند و تحریک‌شان کرده بودند. وقتی بازیکن هلند پشت سر من ایستاد و با حالتی تحریک‌آمیز مسی را نگاه کرد لئو از کوره در رفت و آن حرف‌ها را زد".

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها