|

ستاره سابق آرزآنتین یک مسی عصبانی را می خواهد!

مدافع پیشین تیم آرژانتین، اعتقاد دارد که لیونل مسی عصبانی شباهت بسیاری به مارادونا پیدا می کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی آرژانتین امشب باید در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی برود تا تکلیف تیم راه یافته به فینال این رقابت‌ها مشخص شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تقابل آرژانتین و هلند در مرحله یک چهارم نهایی با اتفاقات عجیبی همراه بود که یکی از آنها درگیری لیونل مسی با بازیکنان و مربی حریف بود، اتفاقی که پیش از این کمتر شاهد رخ دادن آن در زمین بازی از سوی این بازیکن بودیم. 

زابالتا در گفتگو با بی‌بی‌سی اسپورت در این باره اظهار داشت:« من واکنش مسی در پایان بازی را بسیار دوست داشتم، کارهایی که برای خوشحالی انجام داد و هر حرفی که در رویارویی با لوئیس فن خال به او زد. من واقعا دوست دارم مسی را عصبانی ببینم. او در این حالت کمی من را به یاد مارادونا و آن سبک شخصیتی انداخت. وقتی شما در تلاش هستید تا قهرمان جام جهانی شوید، چنین رفتاری به هیچ وجه بد نیست.»

او با اشاره به اهمیت مسی در ترکیب آرژانتین اضافه کرد:« مسی رهبری تیمی جوان را برعهده دارد که بسیاری از آنها اولین حضورشان در جام جهانی را تجربه می‌کنند. در هر تصویر می‌بینم که همه مانند محافظ پشت او قرار دارند. حتی در زمین هم همه برای مسی و محافظت از او می‌جنگند.»

این مدافع سابق آرژانتین با مقایسه این مسابقات با جام جهانی 2014 گفت:« من در آن تیم که به فینال رسید بودم اما مسی در آن زمان 27 سال داشت نه 35 سال. تفاوت امسال با آن جام جهانی این است که این آخرین فرصت او و آخرین رقص او در زمین است. همین باعث می‌شود که همه چیز پیچیده‌تر باشد. اگر او قهرمان جام جهانی شود همه چیز بسیار خاص خواهد بود اما فشار زیادی هم روی تیم هست چون شکست خوردن یعنی رویای او به پایان رسیده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها