|

موثرترین بازیکن جام جهانی قطر!

تا مرحله نیمه نهایی جام2022 ستاره تیم ملی فرانسه موثرترین بازیکن بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

مسابقات جام جهانی2022 قطر به مرحله نیمه‌نهایی خود رسیده است و تیم‌های ملی فرانسه، آرژانتین، مراکش  و کرواسی چهار تیمی هستند که جواز حضور در بین چهار تیم نهایی این مسابقات را کسب کرده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ امروز در همین مرحله تیم‌های ملی آرژانتین و کرواسی راس ساعت 22/30 دقیقه به مصاف هم می‌روند تا یکی از تیم‌های فینالیست را مشخص نمایند و در دیگر سوی میدان نیز فردا شب در همین ساعت فرانسه به مصاف مراکش می‌رود تا دیگر تیم فینالیست این مسابقات را مشخص کرده باشند.

نکته قابل اهمیت این رقابت‌ها و در مرحله نیمه نهایی جدال سخت و زیبای دوستاره فوتبال دنیا، کیلیان امباپه و لیونل مسی برای کسب موثرترین بازیکن جام جهانی می‌باشد، جایی که امباپه با 5 گل زده و دو پاس گل در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و به دنبال آن لیونل مسی است که با 4 گل زده و 2 پاس گل در رده دوم موثرترین بازیکن جام ایستاده است.

البته در این راستا و برای کسب آقای گلی، رقابت از زوج مسی- امباپه به مثلث تبدیل خواهد شد و   اولیویه ژیرو مهاجم فوق العاده آماده تیم ملی فرانسه نیز که در حال حاضر 4 گل به ثمر رسانده است به این جمع اضافه خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها