|

پرسپولیس در انتظار آماده ترین خط حمله استقلال!

تمرینات استقلال در حالی دنبال شد که آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده که به تازگی مصدومیتشان برطرف شده هم در آن شرکت داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از آغاز جام‌جهانی و در چارچوب بازی سوپرجام وضعیت فیزیکی مهاجمان استقلال در شرایط ایده‌آلی نبود و ارسلان مطهری تنها بازیکنی بود که از نظر قوای جسمانی در شرایط ایده‌آلی قرار داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما آغاز جام‌جهانی و تعطیلات لیگ برتر به کمک ساپینتو آمد تا با بهبودی کامل مهاجمانش به اولین دربی خود برسد. حالا مرد پرتغالی مثل روزهای اول فصل برای انتخاب مهاجم هدف ۴ گزینه مختلف را در دسترس خود دارد.

سجاد شهباززاده مهاجمی که تا اینجای فصل هنوز نتوانسته برای استقلال گلزنی کند و انگیزه‌های زیادی برای حضور در دربی و گلزنی دوباره مقابل پرسپولیس را دارد به بهبودی کامل رسیده و در بازی دوستانه استقلال و ملوان هم برای دقایقی در زمین حضور داشت و امروز هم در کنار دیگر بازیکنان تمرینات خود را به صورت کامل انجام داد.

آرمان رمضانی هم اگرچه هنوز به شرایط بازی نرسیده اما تمرینات اختصاصی خود را پیگیری می‌کند و تا پایان هفته به صورت کامل در اختیار ساپینتو قرار خواهد گرفت و مشکلی برای حضور در دربی ندارد. 

اگر اتفاق خاصی تا روز دربی رخ ندهد، سرمربی پرتغالی آبی‌ها هر ۴ مهاجم هدف خود را تا آن زمان در اختیار خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها