|

تصمیم عجیب یحیی در بازی دوستانه برابر سپاهان؛ ریسک بزرگ!

پرسپولیس با همه نفرات اصلی خودش برابر تیم سپاهان در دیدار تدارکاتی به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه خود قبل از شروع مجدد لیگ برتر و تقابل با استقلال ، در یک بازی دوستانه به مصاف سپاهان رفت و این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. شهریار مغانلو هر دو گل سپاهان را وارد دروازه تیم سابقش کرد و حامد پاکدل و سیامک نعمتی هم گلزنان پرسپولیس در این دیدار بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ نکته جالب اینکه یحیی گل محمدی ترکیب اصلی خود را در این بازی تست کرد و احتمالا همین ترکیب در دیدار مقابل استقلال هم به میدان خواهد رفت.

علیرضا بیرانوند درون دروازه قرار گرفت. در مرکز خط دفاعی شاهد زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی بودیم. دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط دفاعی به میدان رفت و وحید امیری هم مدافع چپ سرخ پوشان بود.

امیری درحالی در این بازی به میدان رفت که بعضی ها معتقد بودند به دلیل ناآماده بودن در دربی نیمکت نشین و جای خود را به علی نعمتی خواهد داد. به این ترتیب و با حضور امیری در ترکیب اصلی دیدار با سپاهان ، به نظر می رسد آچار فرانسه قرمزها در دربی هم در این پست به میدان می رود و مامور مهار محمد محبی ستاره این فصل آبی ها خواهد بود.

در مرکز زمین هم مطابق انتظار و با توجه به غیبت سینا اسدبیگی به دلیل سرما خوردگی ، زوج سرلک و کامیابی نیا را شاهد بودیم. سرلک که مدت زیادی مصدوم بود، با رفع مشکلش در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و نشان داد می تواند تیمش را در دربی همراهی کند.

همچنین سعید صادقی و مهدی ترابی هم در دو سمت خط میانی پرسپولیس به میدان رفتند و خبری از امید عالیشاه نبود. در خط حمله هم لوکادیا و دیاباته به میدان رفتند که زوج محبوب هواداران پرسپولیس محسوب می شوند و آن ها خیلی دوست دارند تا دو مهاجم گلزن خارجی تیمشان را کنار هم ببینند.

برخلاف اکثر بازی های این فصل پرسپولیس ، گل محمدی با توجه به آمادگی دیاباته تصمیم گرفت با دو مهاجم نوک تیمش را ارنج کند و در دربی هم به احتمال زیاد شاهد حضور این دو بازیکن در کنار هم خواهیم بود. نکته عجیب ترکیب پرسپولیس هم نیمکت نشینی سروش رفیعی بود و به نظر می رسد هافبک محبوب پرسپولیسی ها قربانی تغییر سیستم گل محمدی شده است و احتمالا باید دربی را هم از روی نیمکت آغاز کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها