|

اسطوره‌های انگلیس شاکی از صعود آرژانتین!

گل نخست تیم آرژانتین از روی نقطه پنالتی توسط لیونل مسی برابر کرواسی با اعتراض‌های زیادی از سوی کارشناسان مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

آرژانتین بار دیگر پنالتی به دست آورد و اینبار هم لیونل مسی موفق شد آن را تبدیل به گل تیمش کند تا مسیر صعود آنها به فینال هموار شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ پنالتی این دیدار البته با انتقادات تندی از سوی مفسران همراه بود. گری نویل، یان رایت و روی کین که مفسران این برنامه در خصوص جام جهانی بودند همزمان با اعلام پنالتی به سود آرژانتین برابر کرواسی به انتقاد از داور بازی پرداختند و هر کدام به نوعی مدعی بودند که تصمیم وی اشتباه بوده است.

گری نویل در ابتدا گفت: هیچ دلیلی ندارد که این یک ضربه پنالتی باشد. حتی فیلم را هم مرور نکردند. (VAR در این صحنه مورد استفاده داور بازی قرار نگرفت.)

یان رایت هم بلافاصله مدعی شد که آن صحنه و اتفاق در محوطه جریمه کرواسی نمی‌توانست پنالتی باشد که با تایید روی کین همراه شد و او نیز مدعی شد که داور تصمیم اشتباهی گرفته است: "موافقم این پنالتی نیست." 

مریجو استراهونیا داور ۴۷ ساله انگلیسی نیز به کارشناسی این صحنه پرداخت و کاملا مشخص بود که مدعی است داور اشتباه کرده است: به عنوان یک دروازه بان کاملا لیواکوویچ حق دارد و می‌تواند خروج داشته باشد. او به موقع پای راستش را پایین آورد تا به بازیکن نخورد. دروازه‌بان باید در آن مسیر باشد. اگر با دقت نگاه کنید می بینید که لیواکوویچ هر کاری که یک دروازه بان باید انجام دهد را انجام داده است. تصمیم اشتباه داور چون دلیلی برای ضربه پنالتی نداشت. لیواکوویچ به دنبال مهاجم نرفت و عمداً به او ضربه نزد، فقط یک برخورد رخ داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها