|

ستایش زلاتکو دالیچ از لیونل مسی

سرمربی تیم کرواسی از شکست برابر آرژانتین ناراحت است.‌او به ستایش از مسی پرداخت و تاکید کرد که تیمش برای کسب مقام سوم تلاش خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی از شکست برابر آرژانتین ناراحت است.‌او به ستایش از مسی پرداخت و تاکید کرد که تیمش برای کسب مقام سوم تلاش خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اسپورت؛ تیم ملی فوتبال کرواسی در دیدار برابر آرژانتین نمایش ضعیفی داشت و با سه گل شکست خورد.

زلاتکو دالیچ در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی سختی بود. مسی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشت. بد شانس بودیم. باید این بازی را فراموش کنیم و نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا در بازی رده بندی به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی ادامه داد: به بازیکنان گفتم سرشان را بالا بگیرند و به خود  افتخار کنند. آنها باید روحیه و انگیزه خود را حفظ کنند. ما می‌توانستیم به مراتب بهتر از این ظاهر شویم اما این فوتبال است و گاهی اوقات همه چیز بر وفق مراد نیست. ما ناامید نمی شویم و به دیدار رده بندی فکر می‌کنیم.

دالیچ در ادامه صحبت های خود گفت: جام جهانی قطر پایان یک نسل از فوتبال کرواسی بود. بعضی از بازیکنان به خاطر سن و سال زیاد نمی توانند با تیم بمانند و بعد از یورو ۲۰۲۴ جدا می شوند.

او درباره اعتراض به داوری گفت: من نمی توانم به داوری اعتراض کنم و عملکرد داور را قبول می کنم هر چند که مشکلاتی وجود داشت.

دالیچ درباره جدایی و یا ادامه همکاری گفت: من با فدراسیون فوتبال کرواسی قرارداد دارم و به کار خود تا یورو ۲۰۲۴ ادامه خواهم داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها