|

سورپرایز تاکتیکی یحیی برای استقلال!

این احتمال وجود دارد که گل محمدی در بازی با استقلال از سیستم 442 استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی اگر تصمیم بگیرد، پرسپولیس را در بازی با استقلال با شیوه ۲-۴-۴ ارنج کند، باید بازیکن پست شماره ۱۰ را از تیمش کنار بگذارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این صورت لوکادیا و شیخ دیاباته که دو مهاجم زهر دار و خطرناک بشمار می‌روند، در کنار هم در خط حمله بازی می‌کنند و میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا که اینروز‌ها به هماهنگی و هارمونی لازم دست پیدا کرده اند، در جلوی خط دفاعی بازی خواهند کرد و وظیفه‌شان هم مهار حملات استقلالی‌ها و هم تدارک حمله است. در این شیوه بازیکن پست شماره ۱۰ که سروش رفیعی است جایگاه خود را در ترکیب از دست می‌دهد که بعید است یحیی گل محمدی راضی به اجرای این ایده شود. البته ممکن است این ایده دقایقی از دربی به نمایش دربیاید. در دقایقی که تیم پرسپولیس به دنبال تغییر نتیجه است. به طور مثل نتیجه مساوی پیش می‌رود و می‌خواهد برنده شود، اما بعید است با سوت شروع بازی از سوی داور پرسپولیس با این ارنج در میدان حاضر شود. مگر اینکه یحیی به دنبال سورپرایز باشد.

این ایده کمی قدرت پرسپولیس را در دفاع تیمی کمتر خواهد کرد، چون لوکادیا و شیخ دیاباته به خاطر شرایط فیزیکی خیلی قادر به کمک به تیم در دفاع تیمی نیستند. از سویی توانمندی هر دو مهاجم شبیه به هم است. از همه مهمتر که بازی با شیوه ۲-۴-۴ موجب حذف یکی از بازیکنان خوب تیم پرسپولیس می‌شود. سروش رفیعی که در میانه میدان در تدارک حمله قوی است و به موقع به حمله اضافه می‌شود. در در زمان حمله او حتی می‌تواند با پیشروی یکی از دو هافبک دفاعی و بازی در نقش پاسور روی خط لوکادیا یا شیخ دیاباته بازی کند و شیوه بازی تیم را از ۱-۳-۲-۴ به ۲-۴-۴ تغییر دهد.

نباید این نکته مهم را هم فراموش کرد استقلال برای جبران اختلاف دو امتیازی با تیم پرسپولیس به دنبال برد در این بازی است و بر اساس داده‌های سایت‌های آنالیز در یازده هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر بیشترین موقعیت را روی دروازه حریفان ایجاد کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها