|

هشداری به فرانسوی ها؛ مراقب مراکش باشید!

رفائل واران به بازیکنان تیم فرانسه درباره دیدار مقابل مراکش هشدار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فرانسه فردا شب در دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت تا تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال این رقابت‌ها مشخص شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زنهار نیوز؛ مراکش با عبور از سد تیم ملی اسپانیا در مرحله یک هشتم و همچنین تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات نشان داده که حریف دشواری برای تیم‌های بزرگ اروپایی است و به هیچ وجه نباید دست‌کم گرفته شود. 

همین موضوع باعث نگرانی واران شده و این بازیکن به هم تیمی‌هایش هشدار داد که شاید اعتماد به نفس بیش از حد برابر آنها باعث ایجاد دردسر برای مدافع عنوان قهرمانی شود. 

او در آستانه این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما تجربه کافی داریم که در تله اعتماد به نفس بیش از حد و غرور در جریان بازی نیفتیم. آنها به دلیلی توانسته‌اند به این مرحله صعود کنند. به خوبی دفاع می‌کنند و بازی برابر این تیم خیلی سخت است. ما به عنوان رهبران تیم باید همه بازیکنان را برای نبردی دیگر آماده کنیم.»

واران با اشاره به اهمیت این بازی برای تیمش گفت:« این نیمه نهایی جام جهانی است و ما باید با تمام وجود بجنگیم تا ثابت کنیم که شایستگی صعود به فینال را داریم. آنها در حال تاریخ سازی برای تیم ملی مراکش هستند، قدرت تیمی بالایی دارند و نمایش‌های خوبی که داشتند باعث شده اعتماد به نفس زیادی داشته باشند. اگر برابر این تیم مغرور شویم ممکن است به مشکل جدی بخوریم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها