|

پرسش بزرگ پرسپولیسی ها؛ شیخ دیاباته به دربی می رسد؟

مصدومیت دیاباته در بازی دوستانه دیروز مقابل سپاهان حالا به مهم ترین خبر شهرآورد تهران تبدیل شده است

لینک کوتاه کپی شد

این که مهاجم پرسپولیس به دربی می رسد یا نه حالا بزرگ ترین ابهام دربی 99 است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، همیشه در تمام دربی های گذشته هر کدام از دو تیم پرسپولیس و استقلال بازیکنان مصدومی دارند که رسیدن شان به دربی مشخص نیست و مسئولان و مربیان و کادرهای پزشکی دو تیم سعی می کنند تمام اخبار مربوط به این بازیکنان را کنترل کرده تا حریف را دچار غافلگیری کنند.

حال شنیدن خبر مصدومیت شیخ دیاباته یک روز بعد از بازی سپاهان و پنهان کردن این خبر از سوی کادر پزشکی پرسپولیس موضوع غیرعادی نیست.

همان طور که در جریان اخبار قرار گرفته اید، شیخ دیاباته در بازی دوستانه برابر سپاهان از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفت اما در جریان بازی از ناحیه ران آسیب دید تا از زمین مسابقه بیرون رفته و جای خود را به مهدی عبدی بدهد.

جالب اینجاست که این خبر نه روی خروجی سایت باشگاه قرار گرفت و نه کادر پزشکی تیم اطلاعات درستی از این مصدومیت در اختیار رسانه ها قرار داد. تماس های چند باره با دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس برای اطلاع رسانی از وضعیت دیاباته به هواداران بی فایده بود و او مثل همیشه در چنین مواقعی سعی کرد پاسخ خبرنگاران ناآشنا را ندهد و به خبرنگاران نزدیکش هم طوری پاسخ می دهد و تاکید می کند تا وضعیت این مهاجم همچنان مبهم بماند.

آخرین خبرها در این خصوص حکایت از آن دارد که بلافاصله پس از مصدومیت دیاباته، اقدامات پاراکلینیکی روی این مهاجم انجام شده و دیاباته هم آزمایش M.R.I داده و هم قرار است آزمایش سونوگرافی انجام دهد تا میزان مصدومیت و این که به دربی می رسد یا نه مشخص شود.

به هر روی شیخ هم حالا یکی از ابهامات بزرگ دربی است و توقع نداشته باشید که خبر قطعی در مورد او از سوی کادر پزشکی سرخ ها دریافت کنید. باید تا روز بازی صبر کرد و دید این مهاجم در میدان حاضر خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها