|

ادعای جنجالی؛ تیم بعدی رونالدو مشخص شد!

شبکه SSC عربستان خبر داده است که رونالدو در فصل نقل و انتقالات زمستانی، راهی النصر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

عربستان اعلام کرد که اخبار تایید شده‌ای مبنی بر استخدام این ستاره ملی‌پوش پرتغالی به عنوان جایگزین بتی مارتینز آرژانتینی در النصر، وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ همچنین SSC به این موضوع اشاره کرد که به همین دلیل، هیچ بازیکنی در ترکیب النصر در دیدار مقابل الرائد در هفته نهم لیگ حرفه‌ای عربستان، پیراهن شماره ۷ را بر تن نکرد. این خبر در حالی از سوی این شبکه عربستان مطرح می‌شود که مسلی آل معمر، رییس باشگاه النصر عربستان، امروز در گفت‌وگویی به احتمال حضور رونالدو در این تیم واکنش نشان داده و گفته بود: «خدا به خوبی تقدیر را می‌نویسد؛ چه با کریستیانو رونالدو و چه با سایر بازیکنان. این احتمال وجود دارد که رودی گارسیا بدون تغییر و بازیکنان فعلی، لیگ را ادامه بدهد و این احتمال هم وجود دارد که در پستی مشخص، شاهد تغییر باشیم. ما منتظر نظر سرمربی در این مورد خواهیم بود.»

رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد و حذف تیم ملی پرتغال از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو روز در کمپ رئال مادرید به تمرین پرداخت و در حال حاضر همه منتظر تصمیم این ستاره دنیای فوتبال در خصوص مقصد بعدی‌اش هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها