|

کارلوس کی روش با تیم ملی ادامه می دهد؟

به احتمال فراوان تکلیف کادر فنی تیم ملی تا دو هفته دیگر به طور رسمی مشخص می شود.

لینک کوتاه کپی شد

نبی یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این هفته سرمان به خاطر دربی و موضوعات مختلف شلوغ است. قاعدتا ظرف دو هفته آینده جلسه هیئت رئیسه انجام و تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ یکی از اعضای هیئت رئیسه پیشنهاد داده است، در صورتی که کارلوس کی‌روش در نشست هیئت ریسه به عنوان سرمربی تیم ملی رای نیاورد به عنوان مدیر فنی در تیم ملی فوتبال ایران به کار خود ادامه دهد.

این موضوعی است که مهدی تاج پیش تر هم بدان اشاره داشت. او زمانی که بار دیگر ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت، گفت: احتمالا کارلوس کی‌روش در جام ملت‌ها مدیر فنی تیم ملی می‌شود و جواد نکونام هم هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

نبی هم در مصاحبه امروز خود این حرف را به نوع دیگری زده است.

او گفت: او صاحب کتاب و روش است. باید در بخش‌های مختلف از او استفاده کنیم این پیشنهاد باید در هیأت رئیسه توسط تاج مطرح شود.

برخی هم می‌گویند فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش نیاز به مصوبه هیئت رئیسه ندارد به این خاطر که اعضای هیئت رئیسه پیش از جام جهانی اعلام کرده بودند در صورت عملکرد قابل قبول تیم ملی در جام جهانی کارلوس کی‌روش در جام ملت‌ها هم هدایت گر تیم ملی خواهد بود و علی الظاهر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از عملکرد تیم ملی در دوحه رضایت کامل دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها