|

اختلاف دشان و بنزما علنی شد

علت دلخوری دیدیه دشان، سرمربی تیم فرانسه، از کریم بنزما مشخص شده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فرانسه فردا در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت که بنزما در ترکیب این تیم غایب خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ این ستاره فرانسوی علیرغم نمایش درخشانی که در یک سال گذشته در ترکیب رئال مادرید ارائه کرده است، نتوانست تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام جهانی همراهی کند و مصدومیت مانع از حضور او در قطر شد. 

این در حالی است که او به همراه دیگر بازیکنان راهی دوحه شده بود اما پس از احساس درد کمی که داشت اردو را ترک کرد اما منابع نزدیک به او می‌گویند که این مشکل فقط در فاصله سه روز حل شد و در واقع تاکید دشان بر ترک اردو توسط او بود که باعث شد این بازیکن نتواند در جام جهانی به میدان برود. 

بسیاری معتقد بودند که همین موضوع باعث دلخوری بین این بازیکن و سرمربی تیم ملی فرانسه شده است اما حالا روزنامه اکیپ خبر داده که مشکل به پیش از این برمی‌گردد و در واقع دشان دلیل خودش را برای نارحتی از بنزما دارد. 

این مربی فرانسوی از این موضوع ناراحت است که بنزما در مراسم اهدای توپ طلا صرفا از کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی‌اش تشکر کرد و نامی از او و کمک‌هایش پس از بازگشت این بازیکن به تیم ملی نبرد. 

پیش از این گفته شده بود که از بنزما خواسته شده برای فینال راهی دوحه شود و تیمش را همراهی کند اما این بازیکن حاضر نشده است چنین پیشنهادی را بپذیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها