|

ترکیب استقلال و پرسپولیس از حالا مشخص است

پرسپولیس و استقلال برگزار کننده دیدار مهم هفته دوازدهم لیگ هستند.

لینک کوتاه کپی شد

این بازی در حالی برگزار می شود که پرسپولیس دو امتیاز از استقلال پیش است و با کسب نتیجه مساوی هم این برتری را حفظ خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ استقلال برای عبور از امتیاز پرسپولیس تنها راه چاره اش در این بازی پیروزی است و در نهایت باید منتظر ماند که تلاش شاگردان یحیی گل محمدی منجر به کسب 3 امتیاز خواهد شد یا شاگردان ریکاردو ساپینتو. یا اینکه بازی با نتیجه مساوی به پایان می رسد.

اما این دربی جز معدود دربی های سال های اخیر است که می توان ترکیب هر دو تیم را به راحتی پیش بینی کرد و به نوعی موجب می شود هر دو تیم با شناخت کافی از یکدیگر وارد میدان شوند.

پرسپولیس که در بازی دوستانه با سپاهان با شیوه 2-4-4 بازی کرد، با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته به احتمال قوی در دربی با این ترکیب و این شیوه (1-3-2-4) به میدان خواهد آمد: علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، ولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و لوکادیا

در آن سوی میدان قابل پیش بینی است ریکاردو ساپینتو به ترکیب تیم برنده و جام آور دست نزند. این تیم از نیمه دوم بازی ملوان در هفته دوم که شیوه بازی را به 3-3-4 تغییر داده بعد ازاین در همه بازی ها با این سبک به میدان آمده است. بر این اساس پیش بینی می شود، سید حسین حسینی در خط دروازه استقلال قرار گیرد. مدافعان کناری استقلال کوین یامگا و جعفر سلمانی هستند و عارف غلامی و سیلوا هم در قلب خط دفاعی بازی می کنند. از روزبه چشمی مثل همیشه باید به عنوان تک هافبک دفاعی استقلال یاد کرد و طبیعتا مثل همه بازی ها روی دست روزبه، مهدی مهدی پور و آرش رضاوند بازی خواهند کرد. ترکیب خط حمله استقلال هم از این قرار خواهد بود: محمد محبی و مهدی قایدی در کناره ها و امیر ارسلان مطهری در نوک.

 
 

احتمال بازی ریسکی از سوی استقلال ضعیف است به این خاطر که این بهترین فرصت برای آبی ها به منظور عبور از سد پرسپولیس است و استقلال با بیشترین موقعیت ایجاد گل در یازده هفته سپری شده نشان داده میل زیادی به ارایه بازی تهاجمی دارد.  از سویی یحیی گل محمدی هم در بازی دوستانه سپاهان با بازی با دو مهاجم نشان داد به دنبال بازی محتاط گونه نیست. هر چند ممکن است برای بازی سه شنبه دیاباته را در اختیار نداشته باشد. بر همین اساس انتظار می رود در دربی سه شنبه بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد باشیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها