|

اتفاقی جنجالی برای خانواده بازیکنان آرژانتین در قطر

فردا یکشنبه در آخرین بازی از جام جهانی قطر، تیم‌های آرژانتین و فرانسه به دیدار هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

در این چند روز مشکلاتی به وجود آمده و اتفاقات وضعیت هر دو تیم را پیچیده کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ در حالی که فرانسوی‌ها از «ویروس شتر» رنج می‌برند که باعث شده حضور چندین بازیکن برای فینال در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد، در آلبی سلسته هم خانواده بازیکنان این تیم مجبور شده‌اند هتل را به دلایل امنیتی عوض کنند.

وضعیت خانواده بازیکنان آرژانتین زمانی بغرنج شد که آگوستینا گاندولفو همسر لائوتارو مارتینز، از طریق شبکه‌های اجتماعی خبر داد که خواهرش پس از مصرف آب‌پرتقال حاوی شیشه خرد شده در داخل لیوان، در اورژانس بیمارستان به سر می‌برد.

علاوه بر این، قطعی برق در اواخر شب در هتل مجلل واترفرانت، مکانی که آن‌ها در آن اقامت داشتند هم تصمیم آنان برای نقل‌مکان را جدی‌تر کرد؛ موضوعی که نشریه «دیلی‌میل» در مورد آن نوشت: همسران بازیکنان آرژانتین از امنیت خود می‌ترسند و به یک هتل پنج‌ستاره دیگر نقل‌مکان کرده‌اند.

به گفته این منبع، آرژانتینی‌ها پول زیادی پرداخت کرده‌اند و انتظار ندارند در تاریکی اتاق‌های هتل خود بنشینند درحالی‌که بسیاری از آن‌ها فرزندان و نوزادان کوچکی دارند.

ظاهراً کسانی که در تغییر اضطراری دخیل بودند، جورجلینا کاردوسو (همسر آنخل دی ماریا)، لیندا راف (همسر پاپو گومز) و آگوستینا گاندولفو (شریک لائوتارو مارتینز) بودند.

دیدار فینال جام جهانی فردا یکشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ بین تیم‌های فرانسه و آرژانتین برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها