|

شاید استقلال و پرسپولیس به مصاف غول های اروپا بروند!

رئیس فیفا در آخرین صحبت هایش از تغییر برگزاری جام جهانی باشگاه‌های فوتبال خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس فیفا هنوز در این باره که چطور، به چه ترتیب و با چه سازوکاری این ۳۲ تیم انتخاب می شوند اشاره ای نکرده اما بدون شک شرایطی مشابه با جام جهانی فوتبال برای قاره‌های مختلف رعایت خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ به این شکل که بسته به اهمیت لیگ‌های قاره ای به احتمال زیاد بین ۴ تا ۶ سهمیه برای باشگاه‌های قاره آسیا در نظر گرفته می شود. در چنین شرایطی قطعاً تیمهای راه یافته به جام جهانی باشگاه‌های جهان از بین باشگاه‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا(چهار تیم پایانی) خواهند بود.

با نگاهی به سوابق تیم‌های باشگاهی کشورمان مانند پرسپولیس که در سالهای اخیر دو بار در فینال لیگ قهرمانان اسیا حضور داشت و یا استقلال که سال ۲۰۱۳ همراه با امیر قلعه نویی و آندرانیک تیموریان به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کرده بود، می‌توان انتظار داشت در سال‌های آینده تیم‌های پرطرفدار پایتخت بتوانند از این فرصت برای رویارویی با باشگاه‌های بزرگ دنیا بهره ببرند.

اینفانتینو

 به طور قطع و در شرایط عادی رو در رو شدن تیم‌های استقلال و پرسپولیس با باشگاه‌های بزرگ جهان مانند رئال مادرید، منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و باشگاه‌هایی از این دست، دور از ذهن و یا بسیار دشوار خواهد بود اما در چنین شرایطی با قرعه کشی فیفا، این فرصت و شانس برای نمایندگان ایران ایجاد می شود تا مقابل بزرگان باشگاه‌های اروپا و آمریکای جنوبی به میدان بروند.

لازم به ذکر است؛ پیش از این تیم‌هایی مانند سپاهان و ذوب آهن هم به جمع تیم‌های پایانی راه یافته و در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها