|

نامه احساسی نخستین معلم لیونل مسی به اسطوره آرژانتینی

اولین معلم مسی در آستانه بازی فینال جام جهانی 2022 نامه‌ای احساسی به شاگردش نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

تنها چند ساعت دیگر به آخرین بازی مسی در جام های جهانی باقی مانده که می‌تواند مهمترین دیدار دوران حرفه ای او هم باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این برای مونیکا دومینا یا آنطور که مسی در کودکی او را صدا می‌کرد، خانم مونی، باور کردنی نیست که شاگرد سابقش قرار است آرزوی میلیون‌های آرژانتینی را برآورده کند.

او در گفتگو با شبکه رادیویی سوپر دپورتیوو گفت:"هنوز نمی‌توانم این را باور کنم، اینکه من به مسی خواندن و نوشتن یاد دادم. اگر فقط در محله او در روساریو قدم بزنید، می‌بینید که همه‌چیز آبی و سفید است. واقعا دوست دارم او را ببینم و همانطور که گفتم،  نامه‌ای برای او نوشته‌ام و امیدوارم که به او برسد. می‌خواهم او را ببینم و می‌خواهم قبل از مردن او را در آغوش بگیرم."

سپس مونیکا دومنینا نامه‌ای که برای مسی نوشته بود را خواند:"سلام مسی. خدا را شکر که معلم تو بودم. از تو متشکرم که شاگرد من بودی. از تو متشکرم به خاطر انسانی که هستی. هیچ وقت تغییر نکن. تو آدم ساده، فروتن و شگفت‌انگیزی هستی. از تو متشکرم که اجازه دادی من احساس غرور کنم که بخشی از زندگی تو هستم. ببخشید برای درخواستی که دارم. متشکرم از او به خاطر شادی بی نهایتی که در این شرایط بسیار بد به ما دادی. دیدن خوشحالی تو، خوشحالی من است. خوشحالم که می توانی احساسات را بیان کنی. 

متشکرم به خاطر افتخاراتی که به دست آوردی. دوست دارم در آغوشت بگیرم تا از این خواب که روزی معلمت بودم، بیدار شوم. شما همین حالا هم باعث شادی ما شدید و با همین سرعت تا پایان پیش بروید. موفق باشید. دوست تان داریم."

نکته عجیب اینکه مونیکا هرگز بعد از دوران کودکی نتوانست مسی را ببیند. او در مورد این مسئله گفت:"یک آشنایی هست که همیشه وقتی لئو در روساریو است، زنگ می زند و از من می‌خواهد که به خانه‌شان بروم و او را ببینم اما من خجالت می کنم. اما اگر این بار بیاید، می روم تا او را ببینم و امیدوارم که او هم برای احوالپرسی با من دم در بیاید."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها