|

سورپرایز یحیی یک هافبک است!

پس از مصدومیت دیاباته، یک هافبک نقش مهمی در تیم پرسپولیس پیدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

ترکیب ۱۰ نفره یحیی گل‌محمدی برای دربی تقریبا مشخص شده و تنها احتمال یک تغییر در این ترکیب وجود دارد؛ این‌که شیخ دیاباته به بازی برسد و به جای سروش رفیعی به میدان بیاید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ استقلال و پرسپولیس در حالی مهیای بازی در هفته دوازدهم لیگ برتر می‌شوند که از هم‌اکنون ترکیب تیم‌ها مشخص است. به واقع ترکیب آن‌ها در این بازی کمترین پیچیدگی را به نسبت بازی‌های گذشته دارد.

پرسپولیس در دربی با این ترکیب به میدان خواهد آمد: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، سعید صادقی و لوکادیا.

تنها احتمال یک تغییر در این ترکیب وجود دارد و آن هم بازی کردن سروش رفیعی به عنوان مهاجم کاذب است.

یحیی گل‌محمدی که با دقت و وسواس خاصی بازی‌های جام جهانی و تیم ملی آرژانتین را دنبال می‌کند یک وظیفه جدید به شماره ۷ تیمش داده است. سروش رفیعی این اجازه را دارد همچون لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین در دربی آزادانه دریبل بزند، کاشته و ایستگاهی بگیرد و به محوطه جریمه استقلال برود.

باید دید شماره ۷ پرسپولیس که از تکنیک بالایی هم برخوردار است می‌تواند خواسته‌های تاکتیکی یحیی گل‌محمدی در دربی را برآورده کند یا این‌که...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها