|

واکنش جالب فرزند مارادونا به مقایسه‌ پدرش با مسی

آرژانتین بار دیگر به فینال جام جهانی رسیده و امشب این شانس را دارد تا به سومین ستاره برسد.

لینک کوتاه کپی شد

آرژانتین در سال های 1978 و 1986 توانسته قهرمان شود و به خصوص قهرمانی سال 86 با درخشش دی‌گو مارادونا به یادماندنی بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مارادونا در واقع یک تنه آلبی سلسته را قهرمان جهان کرد. امشب تیم تحت هدایت لیونل اسکالونی این شانس را دارد تا با رهبری مسی در زمین، پس از 36 سال جام را به آرژانتین ببرد.

دیه‌گو جونیور، فرزند مارادونا، در آستانه بازی فینال به اوله گفت:«تمام بازی ‌های آرژانتین را تماشا کرده ام و بی تاب شروع بازی فینال هستم. لحظات دیوانه‌واری را سپری می کنم. خیلی دوست دارم این بازیکنان سومین ستاره را روی پیراهن آرژانتین بیاورند چون شایسته اش هستند. آنها همه توان‌شان را در زمین گذاشته اند و امیدوارم این بازی پایانی را هم با برد پشت سر بگذارند.» 

فرزند مارادونا ادامه داد:«اطمینان دارم که پدرم در آسمان ها به این آرژانتین افتخار می کند. اینکه چطور از پیراهن تیم ملی دفاع کرده اند و چقدر با انگیزه در زمین حاضر شده اند. زمانی که بتوانند زیبا بازی می کنند و زمانی که حریف اندکی برتری دارد، از روشی دیگر برای گلزنی و رسیدن به پیروزی استفاده می کنند. پدرم قطعا به تیمی که اسکالونی ساخته افتخار می کند.»

بسیاری معتقدند اگر آرژانتین امروز قهرمان شود، مسی بالاتر از مارادونا بهترین بازیکن تاریخ خواهد شد:«حالا زمان لذت بردن از درخشش لیونل مسی است، همانطور که زمانی ملت از درخشش پدرم لذت بردند. اصلا از مقایسه بین مسی و پدرم خوشم نمی آید و این قیاس خوبی نیست. اگر قهرمان نشویم، مسی مثل سابق همچون پدرم اسطوره ای ماندگار در تاریخ فوتبال دنیا و آرژانتین خواهد ماند. من عاشق این عکسی شده ام که این روزها در شبکه های اجتماعی بازنشر می شود که مسی را در آغوش پدرم نشان می دهد. من عاشق مسی و هوادار شماره یک او هستم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها