|

سردرگمی جدید یحیی

گل‌محمدی برای چینش ترکیب اصلی تیمش در دربی، به جمع‌بندی نهایی نرسیده.

لینک کوتاه کپی شد

 یکی از بزرگترین انتقادات هواداران پرسپولیس از  یحیی گل‌محمدی  این بوده که او با ترکیبی محتاطانه، تیمش را به میدان می‌فرستد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ با این حال سرمربی پرسپولیس اخیرا تفکراتش را تغییر داده و سعی کرده در تمرینات و بازی‌های دوستانه از زوج  شیخ دیاباته  و  یورگن لوکادیا  در کنار هم استفاده کند. در واقع یحیی گل‌محمدی نشان داده که قصد دارد برای دیدار با  استقلال  احتیاط را کنار گذاشته و با دو مهاجم رودرروی آبی‌پوشان قرار بگیرد که البته مصدومیت دیاباته احتمالا تفکرات سرمربی پرسپولیس را باز هم تغییر می‌دهد.

بر این اساس، در بازی دوستانه  پرسپولیس  و  سپاهان  که با نتیجه دو _ دو به پایان رسید، لوکادیا و دیاباته از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و  خط حمله  پرسپولیس را تشکیل دادند. نه تنها هیچکدام از این دو مهاجم موفق به گلزنی نشدند بلکه پرسپولیس روی دو ضد حمله گل خورد و حالا این موضوع،  یحیی گل‌محمدی  را در آستانه دربی نگران کرده که شاید استفاده از این دو بازیکن در کنار هم جواب ندهد.

این در شرایطی است که روزهای گذشته حتی شایعاتی به وجود آمده بود که این تغییر سیستم و استفاده از دو مهاجم در نوک خط حمله ممکن است به نیمکت‌نشینی  سروش رفیعی  منجر شود. با این حال باید دید  دیدار دوستانه  با سپاهان باز هم یحیی گل‌محمدی را به سیستم محتاطانه برمی‌گرداند یا او با ترکیبی هجومی به مصاف  ساپینتو  و شاگردانش می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها