|

جانشین کی‌روش در تیم ملی مشخص شد؟!

همه نفرات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال موافق تمدید قرارداد با کی‌روش نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

اعضای هیات رئیسه فدراسیون دوست دارند هدایت تیم ملی در جام ملت‌ها به یک مربی ایرانی محول شود. به خصوص که تجربه خوبی برای مربی ایرانی برای جام جهانی بعدی خواهد بود و اینکه در جام جهانی قطر خیلی از تیم‌ها بویژه تیم‌های آسیایی با مربیان وطنی موفق عمل کردند. مربی تیم ژاپن وطنی بود. مربی تیم مراکش و ...

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ اعضای هیات رئیسه ای که موافق ادامه حضور کارلوس کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی نیستند، صحبت از فرهاد مجیدی می‌کنند. صحبت از جواد نکونام اما جبهه مخالف می‌گوید نمی‌خواهیم اتفاقی که برای علی دایی رخ داد یا امیر قلعه نویی برای این دو مربی جوان رخ دهد.

آنها در بهترین شرایط فنی سرمربی تیم ملی شدند اما نتوانستند در تیم ملی دوام داشته باشند و خیلی زود جایگاه خود را از دست دادند و بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال متهم به ستاره سوزی شد.

فدراسیون فوتبال در این برهه از زمان بر این عقیده است این دو مربی یا هر مربی جوانی که برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی مدعی است، ابتدا باید در تیم ملی دستیاری کند و در ادامه سرمربی تیم ملی شود. این پیشنهادی بود که فدراسیون فوتبال پیش از جام جهانی به جواد نکونام داده بود اما این مربی نپذیرفت. فدراسیون فوتبال گفته بود می‌خواهد با جذب جواد نکونام پروژه جانشین پروری را استارت بزند و هدایت تیم ملی را در جام ملت‌ها به جواد نکونام محول کند که در نهایت سرمربی تیم فولاد این پیشنهاد را قبول نکرد.

اما از کجا مشخص است فرهاد مجیدی یا جواد نکونام بعد از حضور در راس کادر فنی تیم ملی به سرنوشت علی دایی و امیر قلعه نویی دچار شوند. فرهاد مجیدی در فصل اول حضور در استقلال با این تیم در یک فصل بدون شکست قهرمان شد و اگر قرار بود مدیران استقلال همانند فدراسیون فوتبال فکر کنند هیچ وقت فرهاد مجیدی تبدیل به یک سرمربی خوب نمی‌شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها