|

بار سنگین دربی روی دوش دو بازیکن پرسپولیس!

آمادگی و درخشش دو مدافع کناری پرسپولیس می تواند پیروزی سرخ ها را در جدال با استقلال را تضمین کند.

لینک کوتاه کپی شد

فوتبال روز دنیا اتکای زیادی به دو مدافع کناری تیم ها پیدا کرده است. در جام جهانی قطر به روشنی دیده شد تیم هایی که دو مدافع کناری رونده ای که در دفاع مصاف های تک به تک را نمی بازند دارند تا چه اندازه موفق هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  طرفداری؛ به گونه ای که تیم فوق العاده ای چون برزیل با وجود بازی های بسیار خوبی که ارائه داد، به واسطه به میدان فرستادن یک مدافع کناری غیر تخصصی درنهایت با شکست مقابل کرواسی از گردونه رقابت های جام جهانی کنار رفت. البته این تنها دلیل حذف برزیل نبود ولی میلیتائو روی گل کرواسی می توانست خیلی بهتر عمل کند.

از این روست که نقش مدافعان کناری در دربی پیش رو بسیار مهم است و یحیی می تواند با درس گرفتن از بازی های جام جهانی با تدابیر مناسب، دو مدافع کناری اش را به عامل اصلی پیروزی تیمش مقابل استقلال تبدیل کند.

جایی که وحید امیری قرار است به عنوان دفاع چپ به میدان برود و دانیال اسماعیلی فر در نقش دفاع راست مقابل منطقه چپ تهاجمی استقلال بازی کند.

امیری که جام جهانی ناکامی را پشت سرگذاشت و حتی یک دقیقه نیز از سوی کی روش فرصت بازی پیدا نکرد پیش بینی می شد از نظر روحی در شرایط مناسبی نباشد و به همین دلیل کادرفنی پرسپولیس مهم ترین نقش را در ریکاوری و بازپروری روحی و فنی او برعهده داشت و باید دید در این راه موفق بوده است یا نه.

وضعیت پرسپولیس در دفاع راست بهتر است و دانیال اسماعیلی فر که از همان ابتدا مشخص شد در لیست کی روش جایی ندارد با آماری فوق العاده به عنوان یک دفاع کناری در دربی بازی خواهد کرد.

او که تا به اینجای کار و تا پایان هفته یازدهم با 4 پاس گل پاسورترین مدافع لیگ لقب گرفته در مصاف با منطقه راست رونده استقلال کار سختی دارد. او باید مقابل کوین یامگا به عنوان بهترین گلزن استقلال و یکی از بهترین پاسورهای این تیم بازی کند و به همین دلیل هم در دفاع و هم در نفوذ کار سختی پیش رو خواهد داشت.

در مجموع امیری و اسماعیلی فر وظیفه بزرگی در شهرآورد پیش رو برعهده خواهند داشت و بی تردید درخشش آن ها می تواند پیروزی پرسپولیس و یحیی گل محمدی در این بازی بزرگ و حیثیتی را تضمین کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی