|

بیرانوند به دربی می رسد؟

دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در دو روز گذشته با ماسک تمرین کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که در بازی مقابل انگلیس در جام جهانی دچار شکستگی بینی شد، در بازگشت به ایران قصد داشت بینی خود را جراحی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ با توجه به اینکه اگر علیرضا این کار را انجام دهد باید ۱ ماه از میادین به دور باشد، تصمیم گرفت به خاطر در پیش بودن دربی و نیاز پرسپولیس به حضور او ، این کار را به زمان دیگری موکول کند.

بیرانوند که برای بازی مقابل آمریکا ریسک بزرگی انجام داد و بدون محافظ به میدان رفت، در بازگشت به تمرینات پرسپولیس هم بدون ماسک مخصوص تمرین می کرد. اتفاقی که می تواند برای علیرضا خطرناک باشد و در صورت برخورد توپ و یا بازیکن به بینی اش  ،شرایط برای او بسیار سخت خواهد شد.

علیرضا منتظر است تا با گذشت زمان بینی ترک خورده او جوش بخورد و احتمالا این کار چند هفته دیگر زمان خواهد برد. در صورت جوش خوردن بینی شکسته علیرضا ، او می تواند بدون ماسک و با خیال راحت تری کارکند و بدون ترس برای پرسپولیس به میدان برود.

با توجه به اینکه خطر هنوز برای بیرانوند وجود دارد و احتمال آسیب دیدگی زیاد است، او در اقدامی فوری و طی ۲ روز گذشته با محافظ مخصوص بینی تمرین کرد و به احتمال فراوان هم با همین محافظ در بازی مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها