|

(عکس) سند فرانسوی ها علیه آرژانتین؛ قهرمانی با ناداوری!

انتشار تصویری از فینال جام جهانی خشم نایب قهرمان و هواداران این تیم را برانگیخته است.

لینک کوتاه کپی شد

فرانسوی ها معتقد هستند که بر اساس قوانین داوری فیفا، گل دوم مسی که در وقت اضافه ثبت شد، باید مردود می شد. بر اساس قوانین، مارسینیاک داور لهستانی باید گل مسی را مردود اعلام می کرد. در حقیقت پیش از آن که گل مسی وارد دروازه شود، چند تن از بازیکنان و اعضای نیمکت نشین تیم ملی آرژانتین وارد زمین شده بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ بند نهم ماده سوم قوانین انضباطی فوتبال در این باره می گوید:"اگر بعد از ثبت یک گل، داور متوجه بشود که پیش از ورود توپ به درون دروازه افرادی به غیر از 22 بازیکن درون زمین از خط عبور کرده اند و وارد زمین شده اند: گل باید مردود اعلام شود. اگر آن فرد اضافی بازیکن، نیمکت نشین، بازیکن تعویضی، بازیکن اخراجی یا عضوی از تیم زننده گل باشد، بازی باید با ضربه آزاد از همان محلی از سر گرفته شود که فرد اضافه وارد زمین شده است."

ergerrgea

نشریه اکیپ تصویر این لحظه را منتشر کرده است و اعلام کرده است که با توجه به اتفاقی که در دقیقه 108 بازی آرژانتین و فرانسه رخ داده است، گل باید مردود اعلام می شد. در حقیقت در این صحنه لوتارو مارتینز از درون محوطه جریمه شوت زد که هوگو لوریس توپ را دفع کرد و روی ریباند، مسی دروازه حریف را باز کرد و تلاش ژول کنده برای دفع توپ نیز ناموفق  بود. پیش از آن که مسی شوت بزند، برخی بازیکنان نیمکت نشین آرژانتین که احساساتی شده بودند، وارد زمین شده بودند تا جشن بگیرند. 

البته آرژانتینی ها کمی بعد پاسخ این ادعای فرانسوی ها را دادند و مدعی شدند که پیش از آن که پنالتی منجر به گل سوم امباپه گرفته شود، اوپامکانو مرتکب هند شده است.

weefweff

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی