|

چشم امید یحیی در دربی؛ این ستاره روی فرم باشد پرسپولیس می برد!

اگر مهدی ترابی در آماده‌ترین فرم خود باشد، قطعا بخش مهمی از دغدغه‌های کادرفنی برطرف می شود.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی ترابی نشان داده که در صورتی که از حیث روحی و بدنی در شرایط آماده‌ای قرار داشته باشد، قادر خواهد بود بخش بزرگی از بار فنی بازی را به دوش بکشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در دوره‌ای در کنار احمد نوراللهی به عنوان مهره‌های فانتزیست و تاثیرگذار پرسپولیس توانسته بودند این تیم را به مقام قهرمانی نیز برسانند و هرچند او طی این مدت نتوانسته به اندازه آن دوره بدرخشد.

ترابی اما توانسته اکنون با اعتماد کارلوس کی روش به ترکیب تیم ملی نیز برسد و حضور در جام جهانی قطر را نیز تجربه کرده تا با روحیه‌ای بالا به اردوی تیمش بازگردد. هافبکی که با اتکا به قدرت تکنیکی و تمام‌کنندگی‌اش نقش پررنگی در بازی امروز نیز برابر استقلال خواهد داشت.

خط میانی پرسپولیس یکی از نقاط قوت این تیم در جدال برابر استقلال محسوب می‌شود و ترابی نیز به عنوان اصلی‌ترین مهره در این بخش، از اعتماد یحیی گل محمدی برخوردار است و باید دید قادر خواهد بود بعد از مدت‌ها در دربی نیز آن درخشش موردانتظار را به جا گذاشته و کاری کند که هواداری از این تیم نگران غیبت لوکادیا و دیاباته نباشد یا خیر.

او در بازی امروز در کنار خود صادقی و امیری را نیز خواهد داشت و در غیاب مهاجمان تخصصی، فرصت بیشتری برای حضور در خط حمله خواهد داشت و یکی از گزینه‌های گلزنی تیمش نیز محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها