|

یامگا به کارش در استقلال ادامه می دهد؟

پس از رفتن یورگن لوکادیا از پرسپولیس شایعه جدایی بازیکن فرانسوی استقلال هم قوت گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای گذشته خبر خروج ناگهانی مهاجم هلندی تیم پرسپولیس از کشورمان در صدر اخبار مربوط به دربی و بازی حساس هفته دوازدهم بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ گروهی از هواداران و کارشناسان فوتبالی جدایی غیر منتظره لوکادیا را به خاطر مسائل غیرفوتبالی دانسته و عنوان شد که اتحادیه اروپا به اتباع خودش اعلام کرده کشور ایران را ترک کنند. پیرو همین شایعه عنوان شد که کوین یامگا، مدافع فرانسوی استقلال هم پس از دربی تهران را ترک می‌کند اما این موضوع با واکنش متفاوتی از سوی مسئولان این مجموعه مواجه شد.

یکی از اعضای باشگاه استقلال در این باره اعلام کرد که مشکل خاصی در ارتباط با ادامه همکاری یامگا با باشگاه استقلال وجود ندارد و این بازیکن تا پایان قراردادش در کنار اعضای تیم استقلال باقی می ماند. این فرد مسئول اعلام کرده که یامگا جزو بازیکنان بی حاشیه، منظم و مورد اعتماد کادر فنی در ترکیب تیم است و باشگاه استقلال نیز از حضور این بازیکن تا پایان مدت قراردادش کاملاً استقبال می کند.

شایان ذکر است؛ انتشار این شایعه از روز گذشته باعث نگرانی خیلی از هواداران استقلال شده بود که شاید بعد از بازی امشب استقلال مقابل پرسپولیس، اتفاقاتی در این باره برای مدافع تاثیرگذار تیمشان بیفتد.

کوین یامگا فصل قبل با به ثمر رساندن ۱۰ گل بهترین گلزن تیم استقلال لقب گرفت و در فصل جاری نیز بعد از محمد محبی که چهار گله است با به ثمر رساندن سه گل بهترین گلزن تیم استقلال محسوب می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها