|

شرایط پرسپولیس و استقلال در یک هفته دگرگون شد!

تغییر وضعیت دو تیم پرسپولیس و استقلال تنها در یک هفته نکته عجیب است.

لینک کوتاه کپی شد

شاید اگر تا همین چند روز قبل از اهالی فوتبال در مورد برنده دربی سوال می شد، بسیاری از کارشناسان تاکید داشتند که پرسپولیس با توجه به قدرت هجومی و خط دفاعی قدرتمندی که دارد برنده دربی خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ کافی است اخبار 10 روز گذشته را رصد کنید. مرور اخبار گواهی می دهد استقلال تا چه اندازه تحت فشار بود. استقلال بود که باید محمد محبی را پس می داد و موفق به پرداخت پول قائدی نشده بود. سیلوا نامه هشدار فرستاده بود و بازیکنان به دلیل پرداخت کم قراردادها هر روز معترض بودند. این ها به جز بدهی استراماچونی حرف و حدیث هایی بود که در مورد پرونده میلیچ مطرح شد. استقلالی که به دلیل خرج کردن درآمدهای بورسی خود حتی راهی برای گرفتن وام نداشت.

در آن سوی میدان پرسپولیسی ها به خاطر تنها 5 درصد جریمه فصل قبل اعتصاب کردند و پس از آن با تمام قوا در تمرینات و بازی های دوستانه حضور پیدا کردند. بدون هیچ مشکلی آماده دربی می شدند و برای اولین بار در تاریخ 50 ساله دربی قرار بود با دو مهاجم خطرناک خارجی خود به مصاف استقلالی برود که روزگار بدی را پشت سر می گذاشت.

اما موضوع زمانی جالب تر می شود که وضعیت دو تیم به شکل معجزه آسایی برعکس شد.

طی 10 روز اخیر استقلال پر از مشکل با حل گرفتاری هایش آماده راهی دربی می شود و پرسپولیس با رفتن بی دلیل بهترین مهاجمش روبرو می شود تا هر دو مهاجم خارجی و پرامید سرخ ها نتوانند در دربی حاضر شده و شوک روحی عجیبی به یحیی و شاگردانش وارد شود.

به هرحال دربی است و همیشه در طول تاریخ شاهد بوده ایم که در آستانه دربی ها چه اتفاقات بزرگ و مهمی برای دو تیم رخ می دهد و بی شک دربی امروز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نمی توان به شایعاتی که طی 24 ساعت اخیر دهان به دهان می چرخد قطعیت داد اما این همه تغییر شرایط برای دو تیم بزرگ پایتخت طی تنها 10 روز کمی عجیب به نظر می رسد. 

باید دید یحیی گل محمدی می تواند مقابل این اتفاقات و رخدادهای پیش آمده هم موفق عمل کرده و سربلند خارج شود یا وضعیت قرار است به گونه دیگری در دربی رقم بخورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها