|

استقلالی ها منتظر آتش بازی یک ستاره مقابل پرسپولیس

محمد محبی در بازی امروز در روز تولدش به مصاف پرسپولیس می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

قطعا یکی از مهمترین بازیکنان در ترکیب فعلی استقلال، محمد محبی است که تا به اینجای فصل، چهار بار نیز برای آبی پوشان گلزنی کرده است. وینگر بوشهری که در بسیاری از بازی‌های تیم ساپینتو از بهترین بازیکنان زمین بوده، امروز نیز امید اول آبی پوشان برای فتح دروازه بیرانوند است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ساناپرس؛ محبی امروز در شرایطی به مصاف پرسپولیس میرود که برای او، روز خاصی محسوب میشود. وینگر بوشهری در روز تولدش باید اولین دربی دوران ورزشی خود را تجربه کند و به همین دلیل امیدوار است تا بتواند امروز را به یک روز خاطره انگیز تبدیل کند.

او که در دیدارهای این فصل همواره پرتلاش و خستگی ناپذیر ظاهر شده است، یکی از نفراتی بود که تصور میشد جزو مسافرین به قطر باشد اما کارلوس کی‌روش ترجیح داد تا تیمش را با ۲۵ نفر و یک بازیکن کمتر نسبت به سقف تعیین شده از سوی فیفا به قطر ببرد اما نام وینگر جوان را در لیست نهایی خود قرار ندهد.

حالا محبی که امروز وارد ۲۴ سالگی می‌شود، حضور در جام ملت‌های آسیا را هدف قرار داده و قصد ندارد یک تورنمنت ملی و مهم دیگر را نیز از دست بدهد. بازیکنی که به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش، بحث و جدل زیادی درباره احتمال بازگشتش به سانتاکلارا مطرح شده بود، انگیزه زیادی برای گلزنی در نخستین دربی خود دارد.

باید دید پس از گلزنی‌های قایدی در شهرآورد بزرگ پایتخت و برابر پرسپولیس، دیگر وینگر بوشهری استقلال نیز می@تواند نامش را وارد کتاب تاریخ تقابل‌های سرخابی‌ها کند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها