|

پاسخ بیرانوند به انتقادات: کدام حواله‌ خودرو؟!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان…

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس بعد از تساوی ۲ بر ۲ این تیم با استقلال در داربی ۹۹ گفت: یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس در این چند سالی بود که در داربی بازی کرده بود. واقعا از این بازی لذت بردم. خودم که بازی می‌کردم، از بازی تیم لذت بردم. بازی خوبی بود. استقلال دو، سه شانس داشت که از دو موقعیت استفاده کرد. پرسپولیس بازی مالکانه انجام داد. می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم. باز هم خدا را شگکر با این بازی خوبی که انجام دادیم، نباختیم. بازیکنان زحمت کشیدند. خودم داشتم اذیت می‌شدم. چون یک بازی خوب انجام داده بودیم. در اخر هم به مساوی راضی بودم.

او با انتقاد از رسانه‌ها که بازیکنان تیم ملی را در برابر پیشکسوتان فوتبال قرار دادند گفت: یک سوال هم از شما دارم. شما رسانه‌ها برای من عزیز دارم. یک خواهشی دارم. بعد از جام جهانی تمام بازیکنان را جلوی تمام پیشکسوتان گذاشتید. پیشکسوت به مراسم ختم هم می‌رفت، جلوی او را می‌گرفتید و می‌گفتید بازیکن تیم ملی این همه پول گرفته است. درباره حواله‌هایی که می‌پرسید (اشاره به اهدای حواله واردات خودروهای خارجی به بازیکنان تیم ملی) یک پاداشی بود که به عنوان قول صعود به جام جهانی مطرح شده بود. تا الان هم یک حواله را هم تایید نکردیم. شاید کسی نمی‌داند اما یک چیزی را باید بگویم.

این دروازه‌بان ملی‌پوش با بیان اینکه قبل از بازی با آمریکا هر بازیکن تیم ملی ۷ هزار دلار به یک خیریه کمک کرد، گفت: ما برای بازی با ولز ۱۵ هزار دلار پاداش گرفتیم. می‌دانستید که ما قبل از بازی با آمریکا ۶ میلیارد و خرده‌ای را برای یک خیریه نذر کرده بودیم که مردم را خوشحال کنیم؟ این ۱۵ هزار دلار از جیب دولت نبود و مال فیفا و AFC بود و بازیکنان هندبال و رشته‌های دیگر می‌توانند از کنفدراسیون خود پول بگیرند.

بیرانوند در واکنش به اینکه خیلی از رشته‌های دیگر از دولت به خاطر پرداخت حواله خودرو و پاداش به بازیکنان تیم ملی انتقاد کردند گفت: این پول از جیب دولت نیست. ما چهار سال زحمت کشیدیم و AFC هم پاداش می‌دهد. رییس فدراسیون والیبال و هندبال هم می‌تواند از کنفدراسیون خود این پول را بگیرد. تمام ورزشکاران رشته‌های دیگر می‌توانند این پول را بگیرند و حقشان است. ما هفت هزار دلار قبل از بازی با آمریکا وسط گذاشتیم که حدود ۶ میلیارد شد. اما شما می‌رفتید و می پرسیدید که این همه پول به بازیکنان داده شده است!

او درباره اینکه مسئولان فدراسیون از جمله مهدی محمدنبی گفته که بازیکنان حواله واردات خودرو را دریافت کرده‌اند گفت: اصلا به ما حواله داده‌اند که برگردانیم؟ همین الان از آقای نبی بپرسید که ببینم کدام حواله‌ای را به ما داده‌اند؟ قرار بود قبل از جام جهانی این حواله‌ها را بدهند و باز هم دم بازیکنان گرم که تا الان حرفی نزده‌اند. آقای دکتر سجادی گفته بود درست می‌شود اما نشد و کسی هم اعتراض نمی‌کند. خیال مردم راحت باشد که بازیکنان پول خوبی نگرفته‌‌اند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها