|

انتقاد تند یشکسوت استقلال از یک بازیکن: در حد لیگ برتر نیست!

پیشکسوت استقلال: متاسفانه کادرفنی در شروع و ادامه دربی اشتباهات زیادی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

افشین حاجی پور، بازیکن اسبق استقلال درباره نتیجه رقم خورده در دربی ۹۹ پایتخت اظهار داشت: این نتیجه فقط حاصل اشتباهات کادر فنی بود. کادر فنی استقلال از ابتدای بازی تا آخر، دائماً در حال اشتباه کردن و تکرار اشتباهات قبلی‌اش بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ وی اضافه کرد: استقلال از ابتدای بازی با یک ترکیب اشتباه به زمین رفت به ویژه در میانه زمین. ما چندین سال است که در وسط زمین مشکل داریم اما با وجود مهدی مهدی پور عجیب است که چرا سعید مهری در ترکیب دربی به میدان می رود! این فوتبالیست (مهری) در حد لیگ برتر هم نیست، چه برسد به دربی!

مربی فوتبال کشورمان اضافه کرد: ساپینتو در استفاده از جایگزین عارف غلامی هم اشتباه کرد. سیاوش یزدانی فصل قبل به تیم ملی رسید و با وجود او استقلال بهترین خط دفاعی را داشت. چرا سیاوش یزدانی نباید در چنین بازی مهمی به میدان برود!

حاجی پور ادامه داد: همه این نفرات و تغییرات در ترکیب تیم در نهایت باعث شد ما وسط زمین را از دست بدهیم. اما باز هم جای شکرش باقی بود که روزبه چشمی را در آن میانه زمین داشتیم که متاسفانه در ادامه مسابقه و بعد از گلزنی این بازیکن، او هم از ترکیب خارج شد تا اشتباهات قبلی بیشتر شود.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: خروج هر دو گل زن استقلال یکی دیگر از اشتباهات کادر فنی بود. من پیش از دربی گفته بودم این مسابقه جای بازیکنان با تجربه است و دیدیم که هم روزبه چشمی و هم ارسلان مطهری موفق به گلزنی شدند اما با خروج از این دو بازیکن و اشتباهات مکرر در ارنج تیم استقلال یک بازی ۹ امتیازی را از دست داد.

این بازیکن قدیمی استقلال تاکید کرد: عدم مسئولیت پذیری بازیکنان هم در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبود. آنها سه اصلِ توپ، یار و فضا را رعایت نمی‌کردند و دائماً بازیکن کناری شان را گم می کردند و یا در فضاهای غلط قرار می‌گرفتند.

حاجی پور در پایان گفت: خلاصه اینکه همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال حساس ترین بازی این مدت خودش را از دست بدهد. در واقع شاید بتوان گفت استقلال با این مساوی در دربی که می توانست برنده باشد مهمترین بازی را باخت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها