|

خرید بعدی استقلال یک هافبک خارجی؟!

خبرهای رسیده از آن حکایت دارد که ریکاردو هافبک خارجی مورد نظرش را انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال بر اساس قانون می‌تواند یک بازیکن خارجی دیگر جذب کند و سرمربی این تیم از همان ابتدای فصل تأکید کرده است که برای استفاده از چنین فرصتی اصلاً عجله ندارد و می‌خواهد سر فرصت و پس از بررسی‌های دقیق، چهره مورد نظر خود را انتخاب کند. بازیکنی که ساپینتو قصد دارد در نیم فصل دوم به استقلال اضافه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان؛ اگر چه دو هفته دیگر به زمان آغاز نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که ریکاردو هافبک خارجی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در انتظار آغاز فصل نقل و انتقالات است تا بتواند زمینه برای حضور این بازیکن در جمع شاگردان خود را فراهم کند؛ بازیکنی که البته باید از نظر مالی با باشگاه استقلال به توافق برسد.

البته خواست ساپینتو زمانی محقق خواهد شد که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نیز از این حالت خارج شود. در حال حاضر باشگاه استقلال با دو پرونده باز در فیفا مواجه است. یکی استراماچونی که گفته شده اعتبارات لازم برای پرداخت بدهی او به دست باشگاه استقلال رسیده و دیگری هرویه میلیچ که او هم هنوز تأییدیه دریافت مطالبات خود را به باشگاه استقلال نداده است و مدیربرنامه‌هایش بازی درمی‌آورد.

باید دید که چه زمان باشگاه استقلال می‌تواند ابتدا پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند و بعد از آن در زمینه جذب بازیکنان جدید اقدام کند. تا زمانی که چنین روندی طی نشود، باشگاه استقلال قادر به هیچ تحرکی در نقل و انتقالات نیست و باید تکلیف این موضوع را روشن کند تا به سراغ هافبک مورد نظر ساپینتو برود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها