|

کارشناسی داوری بازی استقلال - پرسپولیس؛ گل آبی ها آفساید بود؟

حیدر سلیمانی: چشمی با آخرین مدافع پرسپولیس در یک خط مساوی بودند و در آفساید قرار نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت زاهدی فر در دربی ۹۹ اظهار کرد: زاهدی فر قضاوت خوبی در این بازی داشت و تیم داوری اشتباه خاصی مرتکب نشد. البته وقت‌های اضافی در نیمه دوم به خوبی محاسبه نشد و ۶ تعویض صورت گرفت که حداقل باید ۵ دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شد، اما ۳ دقیقه حساب کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ او ادامه داد: بازیکنان استقلال در دقیقه ۷ بازی اعتقاد داشتند که توپ به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرد و باید پنالتی اعلام می‌شد، اما توپ به سینه مدافع خورد و پنالتی نبود. همچنین از کار کمک داور دوم نباید چشم پوشی کنیم که در صحنه گل اول استقلال کار VAR  را انجام داد. زمانی که توپ ارسال شد، روزبه چشمی با آخرین مدافع پرسپولیس  در یک خط مساوی بودند و گل درست بود.  

سلیمانی گفت: در دقیقه ۷۰، مهدی عبدی یک بدن در آفساید قرار داشت و به درستی آفساید این بازیکن اعلام شد. همچنین پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۷۳ بازی اعتقاد به پنالتی داشتند که توپ به بازوی بالای بازیکن استقلال برخورد کرد و کتفش در حالت بسته  و ادامه بازی درست بود.  

او در پایان گفت: فقط در گل اول استقلال شک و شبهه وجود داشت و ۳ گل دیگر درست بودند. زاهدی فر در حساس‌ترین بازی لیگ برتر فوتبال قضاوت خوبی داشت و نمره خوبی هم گرفت.  

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها