|

پنالتی پرسپولیس در دربی سوخت؟

کارشناس داوری: کمک داور بازی پرسپولیس و استقلال در صحنه گل روزبه چشمی شاهکار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد ریاحی در مورد عملکرد تیم داوری بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول اظهار داشت: گل چشمی هافبک استقلال در نیمه اول کاملاً صحیح بود و با تصاویر آهسته مشخص شد که کار کمک داور بسیار عالی بود و با دید بسیار عالی تشخیص داد که در این صحنه چشمی در آفساید قرار ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ وی افزود: خود روزبه چشمی با آخرین مدافع پرسپولیس در یک خط و شرایط مساوی قرار داشت. با دست هم که گل زده نمی‌شود به همین دلیل وقتی دست در موقعیت آفساید قرار بگیرد گل صحیح است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اضافه کرد: در نیمه اول موضوع قابل بحثی در بازی رقم نخورد به دلیل غیبت تماشاگران بازی کاملاً آرامی را شاهد بودیم. کارت زردی هم که در دقیقه 18 به سعید مهری داده شد درست بود. در دقیقه هفت صحنه‌ای داشتیم که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرده اما زاهدی‌فرد اعتقاد به کرنر داشت و تصمیمش درست بود.

ریاحی در ادامه گفت : در نیمه دوم نیز مورد خاصی رخ نداد که کارشناسی شود فقط در یک صحنه بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند که توپ به دست مدافع استقلال خورده است ، اما مشخص بود که توپ به شانه بازیکن استقلال خورده است و اصلاً نمی تواند پنالتی باشد.

کارشناس داوری در پایان گفت: در صحنه‌ای که منجر به گل دوم پرسپولیس شد باید بگویم که این گل نیز کاملاً سالم بود و هیچ خطایی روی هیچ بازیکن استقلال صورت نگرفت و داور به درستی این گل را پذیرفت . با اینکه در یکی دو مورد در خطا و آوانتاژ اشتباه کرد، در کل قضاوت قابل قبولی را از زاهدی فرد شاهد بودیم و فکر می کنم نمره قابل قبولی را کسب کرد. گرچه اعتقاد دارد باید حداقل 5 دقیقه وقت اضافه می گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها