|

آخرین خبرهای باشگاه استقلال از زبان عضو هیئت مدیره

ماجرای استفاده بیش از مصوب از درآمد بورسی توسط استقلال در این چند وقت اخیر حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد مومنی در مورد انتقاداتی که از هزینه های انجام شده در دوران مدیریت قبلی می شود گفت: ما چون یک مقداری قدمت بیشتری در این سال نسبت به آقای فتح الله زاده داشتیم، می توانم بگویم که از نظر مالی در کل مشکلی نداریم فقط نوع و نگاه مدیریتی هر فرد نسبت به منابع مالی متفاوت است. آقای آجورلو و آقای فتح الله زاده هر دو در راستای منافع باشگاه تلاش می کنند ولی ممکن است روش های متفاوتی داشته باشند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او که با شب های فوتبالی صحبت می کرد در خصوص مبلغ مازاد بر مبلغ مصوبی که باید از بورس برداشت و برای پرداخت بدهی ها هزینه می شد تاکید کرد: بورس مبلغی به ما داده بود. یکسری پول ها شامل حکم قضات شده و ما هیچ دخل و تصرفی نداشتیم و از حساب باشگاه کم شده بود. آنها شکایت کرده و حکم داشتند. این سرمنشا مشکلات بود.

آقای قربانزاده بسیار همکاری و نقطه تاریک‌های به وجود آمده را حل کردند. با همه اوضاع و احوال، همه پولی که آقای آجورلو خودش آورده بود بعلاوه پول بورس خرج باشگاه شده و مدارکش هم موجود بود.

مومنی با تاکید بر  اینکه تمامی هزینه های باشگاه استقلال با مجوز و سند صورت گرفته، از 50 میلیارد دیگری سخن به میان آورد که علاوه بر صد میلیارد قبلی و با مجوز کمیته مصارف، برای بدهی هایی هزینه شده که حکم آنها از پیش اعلام شده بود. او در این رابطه افزود: یک ماه قبل از تاسیس کارگروه مصارف این پول خارج شده بود و ما هم هیچ گونه دخل و تصرفی در آن نداشتیم. چون آقای قربانزاده می گفت که ما صد میلیارد را اجازه داده بودند.

برای صد میلیاد که مجوز داده بودند. مشکل، آن پول هایی بود که از باشگاه به وسیله حکم قاضی برداشته شده بود بعد از توضیحات ما قبول کردند. این مبغ چیزی در حدود 50 میلیارد تومان بود. مدارکش هم موجود است. این مبلغ خرج آن قسمت از احکامی شده که بدون اطلاع ما دوستان با حکم از حساب برداشت کرده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها