|

شاه ماهی لیگ برتر انگلیس در رادار بایرن مونیخ

دو بازیکن فرانسه و پدیده خط حمله آلمان در لیست خط حمله بایرن مونیخ حضور دارند.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود نمایش‌های بسیار خوب اریک چوپوموتینگ در ترکیب بایرن مونیخ، این باشگاه می‌خواهد در تابستان 2023 مهاجم بخرد و گزینه‌های مختلفی را دنبال می‌کند. بدون شک خرید مهاجم، اولویت اول باواریایی‌ها در بازار تابستانی پیش رو خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گزارش آبندتسایتونگ، هری کین گزینه اول بایرن مونیخ برای خط حمله است اما گران‌ترین گزینه‌ هم به حساب می‌آید. مارکوس تورام ، مهاجم مونشن گلادباخ و تیم ملی فرانسه که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود، یکی دیگر از گزینه‌های بایرنی‌ها است. نام نیکلاس فولکروگ مهاجم وردربرمن و تیم ملی آلمان هم میان مدیران بایرن مونیخ مطرح شده است. فولکروگ 29 ساله به دلیل قد بلند، فیزیک قوی و تسلط توپ قابل قبول به گزینه بایرن مونیخ تبدیل شده است؛ درست مثل هری کین، مارکوس تورام و اریک چوپوموتینگ که ویژگی‌های مشابهی دارند. 

اشپورت آینس گزارش داده رندال کولو موانی مهاجم 24 ساله آینتراخت فرانکفورت پیش از حضور در جام جهانی به بایرن مونیخ پیشنهاد شده بود اما تماس‌هایی همچنان در جریان است. در صورتی که فرانکفورت نتواند این فصل به لیگ قهرمانان برسد، شانسش برای حفظ کولو موانی کاهش می‌یابد. چندین باشگاه از جمله بایرن مونیخ، عملکرد این ملی‌پوش فرانسوی که در فینال جام جهانی بازی کرد را زیر نظر دارند. در قرارداد کولو موانی با فرانکفورت که تا 2027 معتبر است، بند فسخ وجود ندارد و باشگاهش هنوز روی او قیمت نگذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها