|

محبوب استقلالی ها به دو اسطوره رسید!

ارسلان مطهری برای چهارمین بار در شهرآورد گلزنی کرد و در کنار مجیدی و جباری ایستاد.

لینک کوتاه کپی شد

از جدایی تا گلزنی در دربی؛ ارسلان مطهری روزهای عجیبی را در لیگ بیست و دوم سپری می کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ مهاجم آبی پوشان که به واسطه پر بودن لیست بزرگسالان، توسط باشگاه و ساپینتو در فهرست بازیکنانی که باید تیم را ترک کنند قرار داده شده بود، حالا این روزها در خط حمله تیمش گزینه اصلی سرمربی پرتغالی محسوب می شود.

مطهری که در نیمه اول دربی روز گذشته 2 فرصت خوب گلزنی را از دست داد، توانست در نیمه دوم از تنها موقعیتی که برایش ساخته و پرداخته شده بود، نهایت استفاده را ببرد و با یک چرخش خوب و ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، استقلال را به گل دوم برساند که اگر خط دفاعی و گلر آبی ها کمی هوشیار می بودند، این گل می توانست تیم ساپینتو را به یک پیروزی شیرین در دربی پایتخت برساند.

1783641

با گل زیبایی که مطهری در دربی روز گذشته وارد دروازه پرسپولیس کرد، شمار گل های این بازیکن در دربی پایتخت به عدد چهار رسید. ارسلان که در نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ نوزدهم و با نظر مجیدی به استقلال پیوست، تنها چند هفته پس از آبی پوش شدنش و در نخستین تجربه حضور در دربی، توانست 2 مرتبه گلزنی کند.

در آن بازی و به دلیل مصدومیت شیخ دیاباته، مطهری در ترکیب اصلی قرار گرفت و 2 بار دروازه بیرانوند را باز کرد. گل سوم این بازیکن نیز در دربی رفت لیگ بیستم و در زمان حضور محمود فکری روی نیمکت آبی های پایتخت وارد دروازه حامد لک شد. گل چهارم این بازیکن، روز گذشته و باز هم به علیرضا بیرانوند زده شد.

حالا ارسلان با به ثمر رساندن چهار گل در شهرآورد پایتخت، به رکورد فرهاد مجیدی و مجتبی جباری رسیده است. این 2 بازیکن سابق استقلال، پیش از این و در زمان حضور در ترکیب تیمشان، موفق شده بودند چهار بار در دربی گلزنی کنند. البته، همایون بهزادی و علی علیپور نیز از پرسپولیس سابقه زدن چهار گل به استقلال را دارند و حالا ارسلان جدیدترین بازیکنی است که در دربی بزرگ تهران این تعداد گل را به ثمر رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها