|

تیم برتر دربی پرسپولیس یا استقلال؟!

پرسپولیس با وجود از دست دادن دو مهاجم خود مقابل استقلال به مراتب بهتر از حریفش بازی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس که با مصدومیت شیخ دیاباته و سفر نابه هنگام لوکادیا طی 48 ساعت قبل از دربی با شوک عجیبی روبرو شد، در آستانه دربی هم سیستم خود را تغییر داد و هم نفراتی را جایگزین بازیکنان غایب کرد و جالب این که با وجود تساوی 2 بر 2 در تمام آمارها بهتر از استقلال ظاهر شد. به گونه ای که در همان 25 دقیقه ابتدایی بازی در صورتی که ترابی کمی خوش شانس تر بود می توانست با دو گل پیش بیفتد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس علاوه بر امید گل بیشتری که روی دروازه حریف ایجاد کرد در مالکیت توپ نیز یک سروگردن بالاتر از تیم ساپینتو عمل کرد. پرسپولیس در بخش مالکیت توپ کاملا برتر بود و آمار ۶۳,۱% مالکیت توپ را در مقابل آمار ۳۶,۹% استقلال از خود به نمایش گذاشت تا مشخص شود با وجود غیبت دو مهاجم گلزنش تا چه اندازه آماده این بازی بوده است.

جالب اینجاست که پرسپولیسی ها دو برابر استقلالی ها نیز به هم پاس داده اند. به گونه ای که شاگردان یحیی با ۶۲۴ پاس در مقابل ۳۴۱ پاس استقلال نشان داده اند که کاملا توپ و میدان را دراختیار داشته اند.

این آمارهای منتشر شده از سوی متریکا نشان می دهد پرسپولیس با وجود تساوی دو بر دو مقابل استقلال از نظر آماری کاملا از حریف خود برتر ظاهر شده است و اگر با تمام نفرات خود راهی میدان می شد قطعا روز سختی را برای استقلال رقم می زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها