|

آیا رونالدو با سعودی ها تمام کرد؟

مشخص است که رونالدو شخصا برای صحبت با مدیران النصر وارد عربستان شده است

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو که از باشگاه النصر عربستان پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی دارد شب گذشته در فرودگاه شهر ریاض رویت شد تا انتقالش به این باشگاه بیش از پیش نزدیک به نظر برسد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ فوتبال پرتغال، بعد از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی ناموفق که از قضا با موفقیت خارق‌العاده رقیب سنتی‌اش لیونل مسی به پایان رسید حالا بدون باشگاه است.

رابطه چند ماهه پرتنش کریستیانو و منچستریونایتد در نهایت با فسخ دوطرفه قرارداد او به پایان رسید و حالا ستاره ۳۷ساله به دنبال باشگاهی جدید می‌گردد. با اینکه در طول تابستان مهمترین دلیل رونالدو برای تمایل به جدا شدن از یونایتد عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان بود در روزهای اخیر نام یک باشگاه عربستانی به عنوان مقصد احتمالی سی‌آر‌سون مطرح شد: باشگاه النصر عربستان.

بعد از تایید و تکذیب‌های اولیه در نهایت رسانه‌های معتبر ورزشی تایید کردند که النصر پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی به رونالدو ارائه داده و قصد دارد با او قراردادی سه ساله امضا کند. گفته می‌شود کریستیانو به عربستانی‌ها اطلاع داده که ظرف چند روز آینده تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

در میانه شایعات درباره احتمال انتقال رونالدو به باشگاه النصر و تایید و تکذیب‌های متعدد، دقایقی پیش خبری از عربستان سعودی منتشر شد که حاکی بود کریستیانو رونالدو در فرودگاه بین‌المللی ملک خالد شهر ریاض رویت شده است. کمی بعد تصویری هم از این فرودگاه منتشر شد که کریستیانو را در حال انتقال چمدانش به یک خودرو نشان می‌داد. مشخص است که رونالدو شخصا برای صحبت با مدیران النصر وارد عربستان شده است و این نشان می‌دهد مذاکرات دو طرف به احتمال زیاد در مراحل پیشرفته قرار دارد.

c4ppzz1s

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی