|

بازگشت مسی به بارسلونا امکان پذیر است؟

در بارسلون این سوال مهم مطرح است که آیا بازگشت لیونل مسی واقعا امکان پذیر است؟

لینک کوتاه کپی شد

درحالیکه دو روز پیش رسانه‌های فرانسوی خبر دادند لیونل مسی و پاری سن ژرمن بر سر تمدید قرارداد او تا سال 2024 به توافق رسیده‌اند خوان لاپورتا دیروز با به زبان آوردن یک جمله جنجال به پا کرد و گفت بارسلونا برای بازگرداندن مسی به نوکمپ اقدام خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا بحث روز در کاتالونیا این است که آیا بازگشت اسطوره آرژانتینی به باشگاه قبلی‌اش واقعا ممکن است یا لاپورتا فقط برای ایجاد موج رسانه‌ای چنین اظهارنظری کرده است. روزنامه موندو دپورتیوو در یادداشتی سعی کرده به این سوال پاسخ بدهد.

1783247

در بارسلون این دو سوال ذهن همه را درگیر کرده است: آیا بازگشت مسی به بارسا ممکن است؟ و چرا بلوگرانا تاکنون موفق نشده ستاره بزرگش را به تیم برگرداند؟ بعد از درخشش استثنایی مسی در جام جهانی و فتح جام توسط او مطرح شدن این سوال‌ها اجتناب‌ناپذیر بود. شکی نیست که عده زیادی از هواداران بارسلونا با توجه به تاریخ بزرگ مسی در تیم محبوب‌شان خواهان خداحافظی او با پیراهن بلوگرانا هستند. تصویر خداحافظی تلخ مسی با بارسا و گریه او در زمان خداحافظی تصویری است که هواداران بارسا می‌خواهند از ذهن‌شان پاک شود. بهترین گزینه این است که تصویر تشویق کرکننده هواداران در بلوگرانای پر از تماشاچی جایگزین آن اشک‌ها بشود.

1783824

اما شکی وجود ندارد که با اتفاقات این چند روزه مسی به تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی نزدیک‌تر است تا بازگشت به بارسا. موندو دپورتیوو می‌گوید تا این لحظه هیچ تماس سطح بالایی از طرف باشگاه کاتالان با مسی برقرار نشده است. درخشش مسی در قطر نشان داد او همچنان می‌تواند در تیمش فوق‌العاده تاثیرگذار باشد و نمی‌توان حضور او را نمایشی فرض کرد. پاری سن ژرمن مسلما برای حفظ دارایی ارزشمندش دست به هر تلاشی خواهد زد و بارسا در شرایط امروز نمی‌تواند از نظر اقتصادی با پاریسی‌های ثروتمند رقابت کند. پاری سن ژرمن با مسی به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا رفتار می‌کند و به فکر کاهش دستمزد او نیست.

برای عملی شدن بازگشت مسی چند اقدام باید همزمان انجام شود: اول برقراری تماس با او از سوی بالاترین سطوح باشگاه بارسلونا. دوم ارائه پیشنهادی جذاب. و سوم قانع کردن بهترین بازیکن دنیا به اینکه تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی برای او بهترین گزینه ممکن نیست.

1783871

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها