|

مدافع استقلال مرد محبوب ساپینتو!

مرادمند توانست در دربی به میدان برود، و حالا تلاش می کند به مدافع ثابت هم تبدیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت عارف غلامی باعث شد تا محمدحسین مرادمند این فرصت را داشته باشد تا در دیدار حساس دربی پایتخت برای استقلال به میدان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ علی رغم اینکه دروازه آبی ها در این بازی 2 مرتبه باز شد، اما باید این نکته را یادآوری کرد که روی گل های خورده این تیم، یار مستقیم مرادمند موفق به گلزنی نشد و زوج او در خط دفاع یعنی سیلوا نتوانست عملکرد خوبی روی ارسال های ترابی داشته باشد.

مرادمند که فصل عجیبی را در استقلال سپری کرد، پس از اعزام به خدمت سربازی، حتی در یک بازی نیز برای ملوان به میدان نرفت و با اتمام دوران خدمت وظیفه، به جمع آبی ها بازگشت و حتی قراردادش نیز تمدید شد اما به دلیل دوری از شرایط مسابقه و همچنین روند خوبی که غلامی و سیلوا داشتند، او کمتر به بازی گرفته شد.

1784492

با این حال، مدافع باتجربه آبی ها در بازی با فولاد برای تیمش بازی کرد و حتی یک پاس گل نیز داد. علی رغم این تأثیرگذاری مهم، ساپینتو در بازی هفته بعد نیز مرادمند را نیمکت نشین کرد تا دربی پایتخت، فرصت خوبی برای این بازیکن باشد و در ترکیب اصلی آبی ها قرار بگیرد.

مرادمند و استقلال تا کسب پیروزی در دربی، فاصله چندانی نداشتند که ضربه سر گولسیانی روی اشتباه سیلوا و حسینی، منجر به از دست رفتن یک برد حساس و مهم برای ساپینتو شد. حالا آبی ها خود را برای دیدار فردا مقابل صنعت نفت آماده می کنند و مرادمند یکی از نفراتی است که امیدوار است باز هم از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان برود.

باید دید که سرمربی پرتغالی قصد دارد تغییراتی را در خط دفاعی تیمش به وجود بیاورد یا خیر. شاید در آبادان یک بار دیگر زوج مرادمند و یزدانی بعد از مدت ها در کنار هم به میدان بروند. آیا ساپینتو این ریسک را انجام خواهد داد یا از سیلوا و مرادمند در خط دفاعی تیمش بهره خواهد برد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها