|

ورود پلیس شهر منچستر به اتفاقات جنجالی بازی سیتی - لیورپول

بازی دو تیم سیتی و لیورپول جنجالی شد و پلیس منچستر قرار است به اتفاقات این دیدار رسیدگی کند.

لینک کوتاه کپی شد

پلیس بزرگ منچستر (GMP) تایید کرده است که در حال بررسی تعدادی از حوادث مربوط به مشکلات هواداری در جریان بازی Carabao Cup بین منچسترسیتی و لیورپول در روز پنجشنبه است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ سیتی بازی را برد تا به دور بعد صعود کند، اما در سال های اخیر خصومت‌های زیادی بین هواداران دو تیم وجود داشته است که ناشی از رقابت نزدیک دو تیم در انگلیس است. از جمله حوادث پنجشنبه شب دختر 15 ساله‌ای بود که بر اثر اصابت جسم به سرش آسیب دید. یک مرد 53 ساله نیز پس از بازی مورد تعرض قرار گرفت، در حالی که دو مرد به ظن تلاش برای بردن وسایل آتش‌زا به ورزشگاه و یک مرد دیگر به دلیل یک تخلف نژادپرستانه در نظم عمومی دستگیر شدند.

فرمانده پلیس GMP، سرپرست گرت پارکین، گفت:

ما از تعدادی اشیاء، از جمله سکه‌ها و یک بمب دودزا، که در طول مسابقه پرتاب شد، آگاه هستیم. ما از همان شب به بررسی حوادث و بررسی دوربین های مداربسته پرداخته‌ایم.

اتحادیه باشگاه‌های انگلیس هم در این رابطه بیانیه مشترکی صادر کرد و این حوادث را “کاملا غیرقابل قبول” خواند و آن را محکوم کرد.

آن‌ها می‌گویند:

این حوادث به طور کامل بررسی و به پلیس گزارش می‌شود و افرادی که مقصر تشخیص داده شوند، مشمول فرآیند تحریم باشگاه متبوع خود می‌شوند. باشگاه لیورپول و باشگاه منچسترسیتی نیز کاملا متعهد هستند که با یکدیگر همکاری کنند تا این مسائل را از بازی های خود حذف کنند. این اتفاقات جایی در فوتبال ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها