|

تغییرات احتمالی ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت؛ سورپرایزهای زیاد!

پیش بینی می شود که برای بازی امروز استقلال برابر صنعت نفت، شاهد تغییراتی در ترکیب آبی ها باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

پس از اینکه تیم ریکاردو ساپینتو یک پیروزی مهم در دربی پایتخت را از دست داد، حالا آنها راهی آبادان شده اند تا برابر تیم دوباره جان گرفته صنعت نفت به میدان بروند. استقلال در یک بازی خارج از خانه، باید با تیمی روبرو شود که پس از تغییرات روی نیمکت و انتخاب سومین مربی فصل، برابر نساجی پیروز شده و از روحیه بالایی برخوردار است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ انتظار می رود برای جدال امروز برابر صنعت نفت، سرمربی پرتغالی تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند. تغییرات مهمی که نسبت به بازی با پرسپولیس رخ خواهد داد و شاهد حضور یک تیم متفاوت در درون زمین خواهیم بود.

* با وجود اینکه برخی گمان می کردند که پس از اتفاقات دربی پایتخت ممکن است تغییراتی در درون دروازه تیم رخ دهد، اما ساپینتو همچنان به کاپیتان تیمش اعتماد دارد و سیدحسین، از ابتدا برابر صنعت نفت بازی خواهد کرد.

* انتظار می رود که در خط دفاعی شاهد تغییراتی باشیم. سیاوش یزدانی که هنوز در این فصل برای آبی ها بازی نکرده، امروز می تواند در کنار حسین مرادمند به میدان برود تا بالاخره پس از مدت ها، شاهد حضور این زوج موفق خط دفاعی استقلال در کنار همدیگر باشیم.

* کوین یامگا که برابر پرسپولیس یک خط جلو رفته و در پست وینگر راست بازی می کرد، امروز دوباره به پست مدافع راست بازخواهد گشت. در سمت چپ اما تغییرات مهمی می تواند رخ دهد و جعفر سلمانی نیمکت نشین شده و صالح حردانی در آن قسمت از زمین بازی کند. این بازیکن جوان در 30 دقیقه پایانی دیدار با پرسپولیس، در سمت چپ بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

1783716

* در پست هافبک نیز می توانیم شاهد بازگشت مهدی مهدی پور به ترکیب اصلی باشیم. بازیکنی که جای خود را به سعید مهری داده بود و امروز در کنار روزبه چشمی، کمربند خط میانی تیم را تشکیل خواهند داد. مهری که بازیکن مورد اعتماد ساپینتو است نیز یک خط جلوتر بازی خواهد کرد و جانشین رضاوند مصدوم می شود.

* در پست دو وینگر راست و چپ نیز یک بار دیگر شاهد حضور زوج بوشهری استقلال در ترکیب اصلی خواهیم بود. مهدی قایدی که در دربی پایتخت کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، امروز از ابتدا به میدان می رود و محبی نیز در سمت دیگر به کار گرفته خواهد شد.

* در خط حمله نیز ارسلان مطهری آماده بازی می کند. مهاجم ثابت این روزهای استقلال که فوق العاده موثر بازی می کند، پس از گلزنی در دربی، از روحیه بالایی برخوردار است و آماده گلزنی در آبادان است.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با صنعت نفت:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – کوین یامگا – صالح حردانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – سعید مهری - مهدی قایدی - محمد محبی - ارسلان مطهری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها