|

3 باشگاه اروپایی ستاره مراکش را می خواهد

عزالدین اوناهی، هافبک مراکش، علاقه‌ ناپولی به او و پیشنهاد باشگاه ایتالیایی را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

در مصاحبه‌ای که در وب‌سایت رسمی باشگاه آنژه منتشر شد، عزالدین اوناهی، هافبک آنژه، پس از عملکرد چشمگیرش در جام‌جهانی که یکی از ارکان اصلی تیم ولید رگراگی در راه صعود به نیمه‌نهایی مسابقات بود، با سیل پیشنهادهای اروپایی مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از جمله اولین باشگاه هایی که با او ارتباط برقرار کرد، لستر بود، نشریه اکیپ فرانسه پیش از این گفته بود که تیم لیگ‌برتری آماده است تا 45 میلیون یورو هم روی میز بگذارد. فوت مرکاتو و همچنین شب گذشته جانلوکا دی مارتزیو، گزارش دادند که مارسی و ناپولی نیز به جذب او علاقه‌مند هستند.

گفته می شود که ناپولی با ایجنت این بازیکن 22 ساله تماس گرفته است و دی مارتزیو گفته که ناپلی‌ها حاضر هستند تا مبلغی نزدیک به 20 تا 25 میلیون یورو برای او هزینه کنند.

در هر صورت، با توجه به اینکه آنژه در رده آخر جدول لیگ 1 قرار دارد و با توجه به محدودیت‌های مالی این تیم، این انتقال برای باشگاه فرانسوی از هر لحاظ مثبت و اجتناب ناپذیر است. او نقش محوری در تیم مراکش داشت و یکی از ارکان اصلی صعود شیرهای اطلس به نیمه‌نهایی جام‌جهانی بود.

اوناهی در مصاحبه با وب‌سایت رسمی باشگاه فرانسوی گفت: «این آنژه است که به من اجازه داد در جام جهانی بازی کنم و ویژگی‌هایم را به دنیا نشان دهم. اگر در آنژه شروع نمی‌کردم یا در لیگ 1 بازی نمی‌کردم، این فرصت را نداشتم که در 22 سالگی در جام جهانی بازی کنم. آنژه گام مهمی در حرفه من است. اکنون همه می‌دانیم که باشگاه‌هایی وجود دارند که علاقه‌مند به جذب من هستند. این انتخابی است که باید انجام شود، انتخابی که برای حرفه من مهم است و مهم‌تر از همه باید انتخاب درستی داشته باشم. ما هنوز نمی‌دانیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. آیا در ژانویه می‌روم؟ آیا قراردادی را امضا خواهم کرد اما تا تابستان در باشگاه می‌مانم تا به تیم کمک کنم؟ من هنوز نمی‌دانم. من تا هفته‌های آینده صبر می‌کنم تا انتخاب درستی داشته باشم. من هر روز با رئیس باشگاه سعید چبانه در تماس هستم. ما می‌خواهیم انتخاب درستی برای حرفه‌ام و باشگاه داشته باشیم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها