|

استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی برد می خواهد!

ستار همدانی در رابطه با دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ستار همدانی  گفت: شهرآورد بزرگ پایتخت در شرایطی با تساوی دو بر دو به پایان رسید که هر دو تیم توانستند نمایش خوبی را که با فوتبال هجومی توام بود را به اجرا بگذارند، اینکه در این مسابقه چهار گل ردو بدل شد نشان از جذابیت فوتبال ایران داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وی افزود: تساوی شاید نتیجه عادلانه‌ای بود که در شهرآورد رقم خورد اما اگر استقلال می‌توانست از فرصت‌های خود استفاده کند، می‌شد برنده از زمین خارج شود اما این اتفاق رخ نداد تا در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

استقلال حریف سرسختی به نام صنعت نفت آبادان را پیش رو دارد تیمی که هفته گذشته یک پیروزی کسب کرده و انگیزه‌های بالایی برای رویارویی مقابل استقلال دارد.

همدانی تصریح کرد:

نفت آبادان فوتبال را تهاجمی بازی می‌کند. خاصیت این تیم همیشه اینگونه بوده است که به دنبال ضد فوتبال نیست و با تمام توان مقابل رقبای خود بازی می‌کند. فردا نیز برای بازی زیبا، پا به زمین مسابقه خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد:

نفت آبادان نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و با تغییراتی که در کادر فنی این تیم صورت گرفته است از نظر روحی روانی شرایط متفاوتی به گذشته دارد، آنها رقیبی سرسختی خواهند بود.

بازی تیم‌های نفت آبادان و استقلال امروز از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها