|

فتح‌الله‌زاده درخواست ساپینتو را قبول کرد

سرمربی استقلال درباره‌ی موضوع مهمی که به قهرمانی تیم مربوط است صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال جمعه شب گذشته به همراه دیگر اعضای هموطنش در کادر فنی در مهمانی علی فتح‌الله‌زاده حاضر شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ ساپینتو در پایان این مهمانی دقایقی برای حاضران صحبت کرد و موضوعاتی را خطاب به مدیرعامل باشگاه به زبان آورد. او در صحبت‌هایش ضمن تشکر از باشگاه برای ایجاد این جلسه صمیمانه بین اعضای خارجی تیم استقلال، خطاب به علی فتح الله زاده با به کار بردن اصطلاح ایرانی‌ها گفت: «انشاالله آقای فتح الله زاده باز هم از این مهمانی ها بدهد! ما خیلی از این دورهمی ها استقبال می‌کنیم و امیدواریم دوباره به زودی همین جمع در یک مهمانی جدید گردهم بیایند».

ساپینتو همچنین با تشکر از این اقدام باشگاه استقلال آرزو کرد این قبیل مهمانی ها در سطح گسترده تری برای همه اعضای تیم نیز برگزار شود و این فضای دوستانه و صمیمانه در نهایت منجر به موفقیت کلی تیم در پایان فصل و تکرار قهرمانی سال گذشته بشود. آرزویی که با استقبال علی فتح الله زاده همراه شد و او را خوشحال کرد.

نکته جالب توجه درباره مهمانی خارجی های باشگاه استقلال این بود که برخلاف انتظار و با اینکه همه فوتبال ها در رستوران حجت کریمی (عضو هیأت مدیره باشگاه) دور هم جمع بودند صحبت خاصی از فوتبال مطرح نشد و حاضران بیشتر درباره مسائل غیر فوتبالی با هم حرف می زدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها